Heeft het nog zin?...

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn zus heeft ongeveer het zelfde meegemaakt.

Wat ik kan adviseren is om naar een ander ziekenhuis te gaan en een andere verloskundige.
Begin gewoon helemaal opnieuw.
En misschien komt er dan wel het zelfde uit, dan heb je het in iedergeval geprobeerd.

Geef  de hoop niet op maar laat je leven er niet door beinvloeden....

Praat er over met iemand die geen verloskundige is maar je hebt psygologen die gespecialeerd zijn in vrouwen met een kinderwens waarmee het niet gelijk lukt....

Ik wens je verder heel veel succes in de toekomst!!!

Hoi

Ik weet er niet het fijne van, maar ik weet wel dat mijn vriendin ook draagster van het Factor V leiden is. Zij kreeg bij voorbaad bloedverdunners omdat het 'vruchtje geen bloed kreeg in een heel vroeg stadium en dan afstorf. Door dit heeft ze ook veel miskramen gehad. Na de bloedverdunnners was ze gelijk zwanger.

Volgens mij is dat wel degelijk een oorzaak hoor, ik zou inderdaad een secund opinion in een ander ziekenhuis aanvragen.

Ik weet dat ook een aantal mensen op het forum ook Factor V leiden hebbben en nu wel zwanger zijn geworden. Misschien kun je wat meer te weten komen via hun.

sterkte!

dank je wel meiden!

wat factor 5 l betreft is het zo wisselend wat je hoort maar wie weet ben ik ook iemand wie wel gebaat is bij medicatie.
ik heb al eens een wisseling gemaakt van gyn en heb zeker vertrouwen in deze. Ik wil gewoon niet steeds daar aan tafel zitten met vragen : wat als dit? of kan het zijn dat?
het voelt zo niet ik..
maar kan er nu niet omheen denk ik om zo te zijn dit is gewoon niet goed en ik wil uitsluiten dat het aan f5 l ligt dus moet ik hem zien te overtuigen hiervan en medicatie aanvragen..
komen we er dan niet uit dan denk ik idd om een 2cond opinion aan te vragen en zal dan kiezen voor nijmegen..
ook heb ik vandaag een afspraak gemaakt bij mijn HA vor volgende week. gewoon eens een vrijblijvend gesprek aangevraagd om te zien wat hij ervan vind.
Het is een nieuwe HA voor mij en wie weet schijnt hij een ander lichtje op de zaak..

ik geef nog niet op maar weet ook niet goed wanneer het moment er is om mezelf in bescherming te nemen..
de wens blijft er en ondanks de boosheid en verdriet op sommige momenten duikt het verlangen ernaar zo weer op als het rustig is..

het overlaten aan de natuur is iets wat ik lastig vind momenteel..

ik houd jullie op de hoogte als er ontwikkelingen zijn

genieten jullie van jullie zwangerschappen!

Terug
Bovenaan