heeft iemand ervaring met acupunctuur?????

hallo ik heb een vraagje heeft iemand wel eens acupunctuur toegepast om zwanger te willen raken? ik zit hier nl over te twijfelen heb een onregelmatige cyclus na het stoppen met de pil zit vandaag alweer op dag 51!!!! ben 6 maart gestopt! ik heb wel eens horen vertellen dat acupunctuur heel goed kan helpen bij een onregelmatige menstruatie en bij zwanger raken! dus vandaar mijn vraagje,hoop dat jullie jme een beetje op weg willen en kunnen helpen!!!
groetjes miranda

Hallo Miranda,

Ik lees dat je eigenlijk pas bent gestopt met de pil. Je zit nu alweer op dag 51 en ik weet uit ervaring dat wachten lang duurt.
Maar vaak als je net gestopt bent moet je lichaam ontpillen en kan je cyclus lang duren. Mijn aller eerste cyclus duurde 60 dagen.
Ik denk dat je eerst moet afwachten hoe je cyclus de tweede keer is.
Ik loop zelf bij een accupunctuur en dit is meer voor de migraine, maar omdat de accupunctuur weet dat ik gestopt ben met de pil en een onregelmatige cyclus heb, heeft hij de vorige keer op hormonen geprikt.
Ik weet dat er mogelijkheden zijn, maar dan zou je bijvoorbeeld een keer naar een accupunctuur moeten gaan en een kennismakinggesprek, dan weet je meer.

Succes ermee!

Groetjes Patries.

hoi patries dankjewel voor je berichtje!!! ik ben inderdaad net gestopt met de pil,maar ik slik hem nog niet zo lang! ben vorig jaar april bevallen van mijn zoontje en ben pas weer in oktober begonnen met de pil! zou het dan weer zo lang duren dat ontpillen?klint misschien heel gek maar toen ik zwanger wilde worden van de eerste heb ik dat geloof ik ook gehad was er toen alleen minder mee bezig! en nu wil ik het zo graag!waarom wil mijn lichaam nu niet meewerken? en zal ik dan eerst maar ff afwachten dan voordat ik eens ga bellen voor een kennismakingsgesprek! trouwens heb jij nu wel al een beetje een regelmatige cyclus? en acupunctuur doet dat pijn? ben jij bezig voor je eerste kindje?
groetjes miranda

Hoi Miranda,

Je moet doet wat je hart je ingeeft als jij graag meteen naar een accupunctuur wilt,  moet je dat echt doen. Ik hoop echt dat het werkt voor je. Soms krijg je een kennismakinggesprek en een 1e behandeling.
Ik vond het de eerste keer wel erg spannend. Opzich doet het geen pijn, op sommige plekken is het wat gevoeliger. Ze zeggen ook dat je jezelf goed moet ontspannen!
Je voelt soms een heel licht prikje en dan laten ze een aantal minuten zitten op een paar plekken. Eruit halen voel je sowieso niks van!!
Ik ben inderdaad bezig voor ons eerste kindje. Maar het loopt allemaal niet zo makkelijk.
Ik ben sinds vorig jaar oktober 2007 gestopt en heb de volgende cyclussen gehad: 60, 47 en nu pas de derde keer, maar ik had gewoon drie maanden geen menstruatie gehad, dus ben naar de huisarts gegaan en die heeft mij de medicijn Primolut voorgeschreven om mijn menstruatie op te wekken.
Deze tabletten moest ik 10 dagen innemen en sinds gister merk ik dat ik heel erg licht ongesteld ben en dat het vandaag of morgen wel erger wordt.
Dus ik hoop dat door deze opschoning alles weer vanzelf beter wordt en geduld he.

Leuk zeg dat je voor je tweede kindje gaat, altijd weer spannend!!

Groetjes van Patries.

hoi patries ik zou wel graag willen,aan de ene kant wil ik afwachten en aan de andere kant denk ik weer baat het niet schaad het niet! en 3 maanden niet ongi jeetje! denk dat ik die kant ook op zal gaan helaas  maar ja het lichaam is iets raars he! als ik dan lees dat sommige vrouwen gelijk een regelmatige cyclus hebben en de 2 ronde al zwanger zijn kan ik best jaloers zijn terwijl ik dat normaal nooit ben! en jij hebt primolut gekregen en dat schijnt gelukkig voor jou te werken! en hoeveel dagen zat je nu? en idd nu hopen dat je lichaam het signaal begrepen heeft en dat jij ook maar snel zwanger mag raken ik gun het je! en wij voor een tweede is weer spannned ja!
groetjes miranda

ik zat gister op 95 dagen, maar vanaf vandaag echt ongesteld geworden, dus dag 96, lang he!
Ja, idem ik kan ook best wel jaloers worden op mensen die een goede cyclus hebben en echt snel zwanger raken!!
Maar ja, onze tijd komt wel, soms wat meer geduld hebben en ik probeer er wel zo min mogelijk mee bezig te zijn.
Ik ben dan eind april alweer 7 maanden bezig, maar ja ik geef het sowieso een jaar, voordat we echt de medische molen in moeten.
De huisarts was wel inlevend naar mij toe en wou percee dat ik begin juni nog een keer terug kom en kijk hoe het gegaan is met de medicijnen en mijn cyclus weer een beetje normaler is.
Ja, meer dan afwachten kan ik op het moment niet doen. Wel straks weer regelmatig klussen!!!

Jij hebt trouwens inderdaad de pil niet lang geslikt, dus ik denk dat je snel weer ontpilt bent, tenminste hoop ik voor je.
Ik had zelf 10 jaar de pil geslikt, dus dat is behoorlijk lang.

Liefs van Patries.

poeh patries 96 dagen dat is inderdaad echt lang he grrrrrrrrrrrrrr! dat zal wel vreselijk frustrerend zijn geweest dus ik mag nog niet klagen met mijn 51 dagen! wat ik op zich al erg lang vindt maar ja,en ik wil er eigenlijk ook niet teveel mee bezig zijn maar onbewust doe ik dit toch! en wij willen wel klussen maar omdat ik nog niet regelmatig ben denk ik elke keer weer dat ik misschien al zwanger ben omdat ik niet weet of ik een eisprong heb of heb gehad ben wel begonnen met tempen maar daar kom ik ook niet echt wijs uit op dag 33 temp. van 36.3 en dag 34 een temp van 36.5 dus ik dacht ovulatie en dat gaf fertilityfriend ook aan en nu was mijn temp.gisteren 36.2 en vanmorgen alweer 36.6 om gek van te worden hihihi.dus ik wil ook graag met jullie mee naar een nieuwe ronde dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben want dit is ook echt niks hoor!
liefs miranda

Ik heb ervaring met acupuntcuur om zwanger te raken. En een hele goede ervaring, toen ik eindelijk besloten had het te gaan doen ben ik diezelfde cyclus dat ik onder behandeling was zwanger geraakt! Ik loop er nu nog steeds, de 1e twaalf weken prikken ze me. Het stelt niks voor en ik geloof zeker dat het een goede ondersteuning is. Baat het niet, dan schaadt het ook zeker niet! Succes!

Terug
Bovenaan