heeft iemand ervaring met acupunctuur?????

hoi net getrouwd wat super voor je dat je meteen toen je besloten had te willen beginnen gelijk zwanger bent geraakt!!!! ik heb de stoute schoenen ook maar aangetrokken en heb 2o mei een afspraak en ben eens benieuwd wat ze dan gaan doen en of het bij mij ook zal werken! och ja nu is mijn cyclus toch al onregelmatig dus erger zal het niet worden! en willen jullie nu weer zwanger worden?
groetjes miranda

Hoi Miranda,

Ik moet wel lachen om je vraag, want wat jij niet weet is dat ik nu pas 8 weken en 2 dagen zwanger ben! haha, van de eerste dus eerst hopen op een mooie en gezonde zwangerschap van de eerste voordat we aan de tweede denken! hihi

Wij waren bijna een jaar bezig toen ik besloot acupunctuur te gaan doen naast de behandelingen in het ziekenhuis. Ik heb namelijk PCOS waardoor ik bijna geen cyclus heb. En iig geval dus goede ervaring! Succes 2 mei, ik lees nog wel hoe je het vindt!

Groetjes Lot

PS. Straks ga ik lekker op vakantie!!  

hey lot dat is inderdaad lachen en super dat je zwanger bent meid!!!!! geniet er maar lekker van het is een hele mooie tijd!!! ik heb 20 mei een afspraak maar tegen die tijd ben je toch nog wel eens hier geweest he! ben benieuwd vind het wel spannend dat ik een afspraak heb gemaakt! en misschien is tegen die tijd mijn cyclus alweer war beter maar dan ga ik toch!
ik heb nu ook lekker vakantie en jij ook super he ga maar lekker genieten!
liefs miranda

Hoi hoii

Ook ik zit over accupunctuur te denken.   Ik heb erg last van eczeem en zou zoiezo al naar een accupuncturist voor behandeling.. Nu ik hier op het forum lees over de ervaringen met accupunctuur denk ik dat het mij ook wel kan helpen !
(niet geschoten is altijd mis zeggen ze toch??)
Ik ben 10 jaar in de pil geweest,zitten nu in de tweede ronde (Dus nog maar net) maar heb ook een onregelmatige cyclus..

@ net getrouwd... Gefeliciteerd !!!!   Echt super zeg!! Hoop dat je een goede zwangerschap zult hebben en een wolk van een baby , Geniet er van!!
Heb je ook last van "kwaaltjes" ??

hoi maikesanne gelijk heb je niet geschoten is altijd mis!!! ik zit vandaag op dag 55!!! hoezo onregelmatig!!! ik word er soms echt niet goed van maar wat wil je ik kan alleen maar afwachten en jij ook he meid heb je ook zo'n onregelmatige cyclus is echt niet leuk he! hoelang duurde je eerste ronde? ik zit nog steeds in mijn eerste ronde sinds 6maart! en over 20 dagen naar de acupunctuur kijk ik wel weer een beetje naar uit,hoop dat het nu weer zal helpen!en je kunt ook voor eczeem zoals jij hebt ook behandeld worden en ik hoop voor je als je beslist om het ook te gaan doen zal helpen voor al je klachten! heb je al een afspraak gemaakt of ben je nog aan het twijfelen?
liefs miranda

Terug
Bovenaan