Heeft iemand ervaring met de kunstvoeding van het Kruidvat (eigen merk) ?

ik heb 11 mnd bv gegeven zodra het overwas ben ik gelijk begonnen met kruitvat vioeding en super   hoor. ja je moest wat langer schudden voordat het goed door elkaar zat met het water, maarja het scheelde wel een hoop geld

de voeding van de kruitvat, opvolgmelk, fruithap en warmemaaltijden van eigenmerk zijn allemaal goed.

als het niet goed was zou het ook niet in de schappen komen!! op kindervoeding wordt namelijk heel erg goed op getest!!

ik zou er gewoon voor gaan, als je kindje er last van heeft neem dan de care voeding van kruitvat!

bij de 2de gaan we gelijk op de kruitvat voeding weer ik ga eerst bv geven, maarzodra het minder wordt ga ik de kruitvat weer in.

Wij geven Kruidvat Comfort (dikkere voeding tegen spugen en bij krampjes). Bevalt prima! Voorheen gebruikten we Friso Comfort, omdat kruidvat toen nog niet de comfort-variant had.

Ik berg de voeding op in zo'n bewaarbox van Friso, want de verpakking van Kruidvat komt overeen met die van Friso. Erg handig en goedkoop. Zie www.frisokindervoeding.nl

Succes!

Sabrina

wij gebruiken nutrilon..niet omdat we denken dat dat het beste is, maar omdat we dat als eerste hebben gekocht en het  bevalt goed!
als je er interesse naar hebt, kun je op het forum van  www. babyinfo.nl kijken, bij onderwerpen=> baby=> voeding. daar zit een 4 pagina discussie in over kruidvatmerk voeding en wel of niet positief!   wie weet heb je daar wat aan...
wij gebruiken overigens wel de kruidvat luiers, die bevallen heel goed!

Hallo,

Ook wij zijn, na de borstvoeding, Kruidvatvoeding gaan gebruiken. We hebben het 4 maanden lang gebruikt. Dat beviel toen goed. Omdat mijn zoontje wel 7 keer per dag ontlasting had, raadde het cb mij aan om eens over te stappen op andere voeding. Daarom ben ik dus overgestapt op Similac.  Hij heeft nu inderdaad nog maar 1 tot 2 keer per dag een luier vol. Dat scheelt dus aanzienelijk werk!  
Overigens is de Similac ook niet duur en er zit meer in de verpakking. Maar........Kruidavat voeding beviel verder ook prima!

Groeten van Gretl.

Terug
Bovenaan