Heeft nog iemand dit...wordt er niet vrolijk van...

Hoi Saskia,

Bij mij ook zo'n beetje hetzelfde verhaal, vannacht om half twee sliep ik nog niet en om half vier werd ik zwetend en bevend wakker en was ervan overtuigd dat er inbrekers waren, ik werd misselijk van de angst en ben pas om half zes weer in slaap gevallen...
Inderdaad word ik er ook niet vrolijk van want door dat slechte slapen ben ik doodmoe overdag, maar daar zul jij vast ook veel last van hebben!

Heel veel sterkte ermee

pippig

hoi

Als je eenmaal zwanger bent kun je heel erg last hebben van rare of enge dromen.heb ik ook gehad.en je zult ook heel vaak op een vaste tijd wakker worden snachts.dit heeft te maken met je moederinstinct voor als de kleine straks geboren is.heel raar maar je doet er niets aan helaas.succes allemaal he groeten wendy

Hey meiden,

Bedankt voor de vele reacties!

Ik zie dat er meerdere zwangere met mij onrustig slapen en wakker worden badend in het zweet. Dat heeft me wel gerustgesteld!

Ook heb ik vandaag nog geen hartkloppingen gehad, dus dat zal ook wel meevallen. Misschien te gespannen geweest de afgelopen dagen?? Ik weet het ook niet!

Ik hoop dat ik vanavond wel lekker kan slapen! En ga maar lekker wat simpels lezen voor het slapen gaan, misschien werkt dt idd ook, want de nachtmerries die ik hebben ook totaal geen betrekking p wat me nu bezig houdt. Ik droom niet over de bevallign of dat er iets mis is met het kindje...uds we hopen maar dat het snel weer beter gaat.

Voor alle andere meiden, ook die wens ik een betere nachtrust toe.

Weltrusten alvast...

X Saskia

quote: Maikje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2007 14:33:30'));

Hoi Saskia,

Afgelopen maandag had ik Crime Scene Investigation zitten kijken op de tv. Toen kon ik echt niet slapen. Zag continu enge mannen voor me en zo! Ik heb me dus maar voorgenomen niet meer naar enge dingen te kijken op de televisie. Dat maakt blijkbaar toch meer indruk dan normaal.

Groetjes,
Maike

Hier is dat ook het geval. Bij mijn eerste had ik het ook. Spannende of enge films kon ik niet meer zien, we hebben weken lang kostuumdrama's en komedies  gekeken totdat ik bevallen was en alles weer in orde was.
Ingeborg

tijdens mijn zwangerschap heb ik ook periodes gehad van heftig zweten (hormonen) en een paar keer zeer eng gedroomd, dat ik doodgeboren kindje kreeg en iedereen me voor de gek hield enzo. Zeer onprettig! Dit is ook iets dat bij zwangerschap hoort zei de verloskundige.
En de hartkloppingen kunnen ook door zwangerschap komen: je bloedsomloop is door de zwangerschap toegenomen en dit moet je hart maar even zien te verwerken. die kan dat prima, maar kan af en toe hartkloppingen geven!
Hopelijk verdwijnen klachten snel, niet echt lekker slapen zo he!
Groetjes mira, sinds 02-01 mama van jaap

Terug
Bovenaan