Heel dun licht kruidvat streepje

Ik heb vanmiddag getest en ik had een heel dun positief streepje, alleen is mijn vraag, als ik het nou morgen doe zou dat streepje dan duidelijker worden???Ik durf het haast niet te geloven,...ik kan ook nog niet blij zijn, maar een streep is een streep zeggen ze toch altijd, als er geen hhg( ofzoiets) in je urine zit, geeft ie zoiezo niks aan toch????
Hopelijk kunnen jullie me zekerheid geven, anders moet ik wachten tot morgenochtend en ga ik opnieuw met ochtendurine testen.xxxx

als je ochtend urine gebruikt daar zit meestal meer hormonen in maar een streep verschijnt alleen maar als je dat hormoon hebt dus ik zou zeggen gefeliciteerd ik snap wel dat het moeilijk te geloven is bij mij was het ook eerst heel erg licht werdt steeds donkerder toen ik een paar dagen testen kon het zelf namelijk ook niet geloven ben nu ondertussen 29 weken zwanger

Pff, ik durf het niet te geloven, het is een pennenstreepje, zo dun dat de streep is en erg licht, maar mn man heeft het streepje ook gezien.Morgenochtend ochtendurine!!!!Spannendddddddddddddd

Hai meid,

Indd een streep is een streep maar het is wel het beste om met ochtend urine te testen, dat is het meest geconcentreerd..... Gewoon morgen of dinsdag weer testen en dan zal die streep steeds duidelijker worden! Lieverd: gefeliciteerd! Probeer een beetje blij te zijn, ook al begrijp ik je onzekerheid wel.

Lieve knuff Lynn.

Gefeliciteerd!

Mijn moeder zegt altijd als je een streepje ziet hoe licht ook dan is het zo:). Maar het kan inderdaad geen kwaad om hem nog een keer s'ochtends te doen.

Ik ben benieuwd, geniet ervan!

Terug
Bovenaan