Heel dun licht kruidvat streepje

Een streep is een streep!! Gefeliciteerd!
Je mag met mij naar de november mama club! Bij mij was ie zondag negatief.. ma,di,woe heel licht positief en do en vrijdag duidelijk. Vandaag een digitale gedaan en die was binnen een paar seconde positief, dat ik de test uit de lezer haalde was er een hele duidelijke streep.
Ik zou zeker in de ochtend weer testen, des te sterker je urine geconcentreerd is des te meer hormoon. Je zal zien dat ie met de dag duidelijker word!

Liefs

Streep is inderdaad streep. Dus HCG in je bloed, betekend zwanger. Doe morgenochtend lekker nog een test voor de zekerheid. Ik heb bij alle zwangerschappen wel 4 of 5 (soms nog meer hahaha) gedaan om het zeker te weten. Maar ik zeg alvast gefeliciteerd!

Nou heel erg frustreerend!!!!!Vanochtend getest en wel weer heel lichtttttttt( wel een andere test)!!!Ik word gek!!!Morgen dan maar weer testen, kijken of ie elke dag wat donkerder word!Word er echt gek van!!!!!

Haha ik had precies hetzelfde meid
Ik heb ze van de hele week bewaard en op een briefje onder elkaar geplakt. Zo zie je van niets naar heel duidelijk.

Hij word vanzelf wel duidelijker.

Liefs

Terug
Bovenaan