Heel erg bang

Hi!

Dinsdag moet ik naar het ziekenhuis voor een echo van rechter mijn oksel en borst.... en ik ben heel erg bang dat het iets ergs is.

Eigenlijk loop ik al maanden met een "raar" gevoel in  de zijkant van mijn rechter borst, er zit geen knobbel volgens de dokter. Maar ik ga het toch na laten kijken, omdat het zo vreselijk veel voorlkomt. Die verwijsbrief... die  zit al weken in mijn tas, maar ik heb zondag Over mijn lijk gekeken en daar was ook een jonge moeder met borstkanker.

Ik ben 27 en vreselijk bang, juist nu ik een kleintje heb. En waarom zou het aan onze deur voorbij gaan. Wij wonen bij mijn moeder in, mijn relatie is na 8 jaar op de klippen gelopen en heb eigenlijk altijd heel veel pech gehad.

Misschien zie ik spoken, maar ja...

Moest even mijn verhaal kwijt!

Jemig lieverd! Wat een angstige tijd voor je. Heel moedig hoor dat je dinsdag toch voor een echo gaat. Want zelfs (of juist) in het ergste geval is het heel belangrijk om er zo vroeg mogelijk bij te zijn.
Ik weet via via toevallig dat er in mijn biologische familie (ik ben geadopteerd) nogal veel gevallen van borstkanker voorkomen. Dus ik laat mezelf nu regelmatig checken. Iedere keer hou ik mijn adem in en mijn hart vast voor het antwoord. Maar juist nu ik mijn zoon Max heb denk ik maar zo....beter om te weten zodat er wat aan te doen valt.
Ik kan me jouw angst heel goed voorstellen, en ik zal dinsdag de blaren op mijn duimen voor je "duimen".
Je bent een sterke vrouw, alleen al vanwege de tegenslagen die je al achter de rug hebt, je kunt dit aan. En als je wilt schreeuwen, huilen, lachen, of gewoon je verhaal kwijt hier kan alles. en niemand vind je een zeur, belooft!

Dikke vette amerikaanse "HUG". ilja

Jeetje meid,dat is geen kattepies.
Ik kan me voorstellen dat je bang bent,als je het kwijt wilt gewoon hier" opschrijven" hoor!Ik ga ook keihard voor je duimen en zal aan je denken.
Liefs en een dikke knuffel van Kitty en Tess

Gatsie! Zit hier gewoon met kippenvel jouw stukkie te lezen!
ik zou graag zeggen: kom op, niet iedereen heeft zoveel pech dat ze dan ook nog....
Maar dat helpt niet en het is helaas ook niet waar. Ga af op je intuitie en hoop dat deze ernaast zit dan maar voor deze keer, toch? Lekker van je afschrijven hier hoor op het forum! Hou je ons wel op de hoogte dan?

Dikke kus, Marieke

Heftig, zeg, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt! Wel heel goed dat je je niet laat stoppen door je angst maar je laat controleren. Heel veel succes en laat je weten hoe het gegaan is?
Knuffel Laura en Thom

Oh meid. Wat ontzettend eng allemaal. Ik weet jammer genoeg wat een vreselijke ziekte het is en ik laat elk jaar preventief een mammografie maken. (niet omdat ik het zelf  gehad heb hoor).  Elke keer zit je toch weer in spanning. Ik ga hier vreselijk voor je duimen dat het niks is!! Ik denk aan je. Heel veel sterkte in ieder geval!!

Gr. Natasja mv Jamie

Wat zit jij in ongelooflijke spanning!
Heel goed dat je er naar laat kijken ipv je angst te laten winnen en het te negeren..

Ik kan je alleen maar heel veel succes wensen en samen met de rest hopen op goed nieuws.

Dat de rest je in je leven wat tegen heeft gezeten is geen garantie voor eeuwig "ongeluk". Misschien mag je dit wel zien als een nieuwe start in je leven, bewust worden van het leven.. Even op je tanden bijten meid en dan breekt de donkere hemel open vol zonnestralen!!!

X Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan