Heel erg onzeker

Hey! Ik ben 24 en 37 weken zwanger van de 2e! Heb er al een rondlopen van 2.. Bij beiden had ik op dat, termijn ook nergens last van! Het wachten is wel altijd moeilijk gebleven.. Zelfs nu nog haha maar je komt er vanzelf hoor! 
 
Ik had en heb ook vrijwel geen kwaaltjes! ik zou zeggen lekker van genieten. 
Bij mij was de eerste echo wel een echte bevestiging en geruststelling! (de eerste zwangerschap ging mis bij 8 weken, maar toen was de eerste echo al niet goed met 7 wk) De eerste echo was ik dus wel extreem gespannen, maar na het zien van het kloppend hartje waren wij dolgelukkig!
Toch blijf je naar elke mijlpaal uitkijken hoor, 12 weken, nipt test (als je die laat doen) 20 wk etc
Vertrouw op je lichaam en geniet van elke bevestiging die je krijgt ;) het gaat echt zooo snel. inmiddels ben ik 27 wk en geniet volop. 
 
Wat een lieve reacties! Ik merk inderdaad dat mijn omgeving ook zorgt voor onzekerheid. Hoe gaan jullie dit doen? Waarom heb je zo een haast gehad? Hoe ga je dit doen met studie en daarnaast werk? Allemaal vragen die je eigenlijk niet 1,2,3 kan beantwoorden. 


mijn vriend en ik zijn wel dolgelukkig en de onzekerheid begint wel af te nemen. Ik heb komende vrijdag een echo waarbij wij hopelijk het hartje zullen zien kloppen! 
 
Probeer er niet te veel naar te luisteren hoor.
Als jullie samen er heel blij mee zijn komt alles helemaal goed. 
Mensen hebben altijd een mening, wij zitten midden in een verbouwing, wonen ook nog niet samen en mijn vriend is elke week zeker 2 nachten weg voor werk. Wij krijgen ook continu vragen en opmerkingen nu gaan jullie toch wel samenwonen, ik zou niet alles gaan verbouwen hoor. hij stopt nu toch zeker wel met zn werk daar.. en ga zo maar even door. 
Zolang jij en je partner samen weten wat je wil, wat jullie doelen zijn en hoe jullie er samen in staan is er niets hand en laat ze maar lekker kletsen, tenminste zo doen wij het en voor ons werkt het zo :) 
 
Spannend je echo vrijdag, heel veel succes en plezier en laat je weten hoe het is gegaan? 
 
Ik heb een vriendin die net is bevallen en haar vriend is niet vaak thuis ivm zijn werk daar hebben mensen ook hun mening over maar het gaat niet om de mening van anderen maar om je eigen gevoel. En het is toch juist heel fijn dat het in 1x raak is? Probeer er zoveel mogelijk van te genieten!
 
Met mijn zoontje studeerde ik ook, en diploma gehaald! Nu begonnen aan een nieuwe studie die wat pittiger is en die gaan we ook gewoon halen met 2 kinderen! Laat je niet ontmoedigen door je omgeving hoor het is hoe jij erin staat! 
 
Terug
Bovenaan