heel erg verdrietig, moet het effe kwijt

hoi allemaal

Bedankt voor jullie steun en lieve woorden. Het gaat nu wel weer.
 We hebben er gisteravond lang over gepraat. En we hebben besloten er gewoon voor te gaan. En we zien wel wie het eerst zwanger is. Ik heb geen zin in een wedstrijd. En ik realiseer me nu dat het voor hun ook niet echt leuk moet zijn aangekomen.
Maar wat betreft alles delen, nee dat kan ik niet met haar. Dat komt misschien wel als we zwanger zijn. Ik blijf het niet euk vinden, maar het enigste wat ik eraan kan veranderen is weer beginnen met de pil. Nou mooi niet!! We hebben het wel overwogen hoor, tja is misschien stom!!!

Heel erg bedankt dat jullie er voor ons zijn!!!dikke kus Doortje

lieve doortje,

Wat een rotstreek eigenlijk zeg!!   Tja, dat je niet iemand kan vertellen op op de beurt te wachten dat is nu eenmaal zo. Maar dit vind ik toch effe wat anders!! Het lijkt wel of zij het zo gepland hebben en er zelf een strijd van willen maken!! En dan te zeggen dat het zondag "jullie moment" was, ze hadden beter eerlijk kunnen zijn dan was de klap nu misschien niet zo hard aan gekomen. En hadden jullie er zondag al over kunnen praten, want ik neem aan dat dat nu niet gebeurd is met jullie ouders erbij!?

Ik snap heel goed dat je je klote voelt, ik zou dat zelf ook hebben!! Ik hoop alleen dat je er met jouw zus over kan praten en dat je duidelijk kan maken hoe jij je hierbij voelt. Anders gaat het misschien nog wel een heel vervelende tijd worden. Zeker als je straks misschien dingen gaat verzwijgen omdat je niet wil dat zij het weten!!

Ik hoop dat je je nu wat beter voelt en ben heel blij voor je dat jouw mannetje er begrip voor heeft!!

Dikke knuffel van kreeftje

Hoi doortje,

Ik herken je verhaal omdat ik het bij een vriendin heb zie gebeuren. Ik hoop dat jullie allebei je eigen happy moment mogen hebben. Het is niet leuk als de een alles opeist van de ander. Maar misschien kan jij het straks als het zover is wel bespreekbaar maken. Het helpt misschien wel, dan hoef je je ook niet te ergeren als je zus strask misschien eerder zwanger is dan jij.

sterkte

groetjes Leen

Lieve Doortje,

Wat een *****gevoel,he?! Je eigen zusje!!!
Wij hebben een paar weken geleden te horen gekregen dat de (jongere!!!)  broer van m'n vriend en zijn vriendin ook zwanger zijn!!!! Wij verwachte het nooit van hun (hij komt in juli van school en hadden het nog nooit over kinderen gehadl)  en zaten op een avond rustig bij mijn schoonouders, toen m'n schoonzusje met beschuit met muisjes!? binnen kwam lopen!!!!!?????  We konden wel door de grond zakken!!! M'n schoonmoeder dacht gewoon dat ik ook zwanger was, zo raar reageerde ik!!?Ze wisten alleen niet dat wij ook  zwanger wilde worden! Maar dat vertelje ook niet zomaar, toch? Nu dus wel, want m'n vriend  brak tegen z'n moeder los en moest het wel vertellen! M'n vriend vind het ook heel erg moeilijk dat zijn jongere broertje(25) eerder vader wordt!!!!
En mijn buurmeisje wist wel dat we gestopt waren met de pil en die loopt hier ook elke dag hoogzwanger langs!!!
Maar ja....we gunnen hun natuurlijk ook al het geluk en dan komt ons geluk vanzelf(hopelijk!)
Veel sterkte
LIEFS Antoinet

He Doortje,
Herkenbaar gevoel zeg! Inderdaad balen!
Het zou inderdaad geen concurentie strijd moeten worden maar begrijp dat dit gevoel er wel is!
Liefs Anne

Terug
Bovenaan