heel licht 2e streepje

Hey Kriebels!!

Ik zou me geen zorgen maken hoor!!
Als je temperatuur nog hoog is ,en als de test hetzelfde uitwijst!!
Ik heb gelezen dat bruinverlies oud bloed is,en dat kan dus ook totaal geen kwaad.

Een innestelbloeding.. ik had gelezen dat dat een klein beetje roozig bloed was,dus dacht ik vorige maand toch niet direct daaraan..

Ik krijg de hele dag telefoon van vrienden van mijn vriend om te vragen of ik nu zwanger ben.. maar ik ga toch afwachten tot morgen.. ik weet niet waarom,heb echt schrik voor de teleurstelling denk ik..

Oh wat spannend toch allemaal!!
Maar ik laat het je morgenvroeg zeker weten!!

En hoe gaat het met jou??
Nog last van de kwaaltjes?

Geniet ervan he meid!!Zo zalig zwanger zijn..

En wat zei je vriend toen je het hem vertelde?? en hoe heb je het verteld?

Dikke knuffel

Liefs Niunia

hoi hoi,

wat gezellig zo kletsen, ik vind het echt leuk. Mijn vriend was erbij toen ik ging testen, eerst hadden we zoiets is het echt een streep ja het is echt een streep, maar niet heel duidelijk dus we waren nog best wel onzeker vandaag dus weer getest en hij is zo lief, maar we zijn allebei best wel bang dat ik ongie word vanwege dat bruinige. Heb nog steeds (last) van kwaaltjes ik moet wel op tijd eten en gevoelige borsten maar verder niet echt last, het gekke is ik voel me wel zwanger grappig he, maar door het onzekere zijn we misschien nog wat terughoudend. Maandag ga ik als alles goed gaat nog een test halen en de dokter denk ik bellen daar heb ik echt zin in joh, maar alles moet wel goed gaan pff ben toch nog wel bang hoor, maar ik heb geen ongie buikpijn meer, had ik vanmorgen wel een beetje.Vind het ook zo spannend voor jou, ben heel benieuwd, maar iedereen weet bij jullie dus dat jullie begonnen zijn? Wij/ik heb het alleen aan mijn moeder verteld omdat ze het raadde en ik er niet meer onderuit kon, maar dat vind ik juist wel heel fijn dan kan ik iig met haar erover praten, want ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houden, zij vond het trouwens helemaal fantastisch, maar ze weet nog niet dat we positief getest hebben, ik verheug me er al op om het te vertellen. oh ja in een vorig berichtje vroeg je wat anderen er van vonden ik heb wel een beetje gepolst bij klasgenoten (ik studeer nog) en die vonden het niet zo'n goed idee.

xxx kriebels

Hoi Kriebels!!

Ja gezellig he!

Oh,hij was erbij?Spannend zeg!!Die paar minuten samen doorbrengen..

Mijn vriendje gaat er niet bij zijn denk ik,hij zei me zelf dat hij het leuker zou vinden als ik hem kom verrassen met het nieuws.. gisteren kwam hij thuis met twee boeketten zelfgeplukte bloemen,en een hard bonkend hart..heel afwachtend ..
Ik was blij verrast,maar had niet door dat hij aan het wachten was op het heuglijke nieuws..toen ik hem dan zei dat ik het nog niet getest had.. was hij toch iets wat teleurgesteld..Ik weet zeker dat hij er even sip van gaat zijn als mij als het toch niet zo blijkt te zijn.. daarom heb ik twee keer zoveel angst voor de teleurstelling denk ik.

Verder ben ik nog steeds de rode duivels aan het opwachten..Mijn borsten nog steeds even overgevoelig..over het algemeen nog wel moe..En beetje misselijk..
Maar net als jij op het begin menstruatieachtige buikpijn af en toe..
Dan denk ik ... oh neee! ..loop ik naar het toilet..maar nee.. nog steeds niets.

Nu heb ik wel gelezen,dat het bandenpijn kan zijn ofzoiets..Iets wat te maken heeft met je baarmoeder die zich aan het installeren is op een goede manier om je kindje te kunnen dragen..weet nu ook niet echt hoe het allemaal zit.Maar het stelt me ergens gerust dat jij het ook hebt,en ik dus toch nog een kansje heb om zwanger te zijn.

Ja ik heb het iedereen verteld.. omdat ik nog zo jong ben,en ik de mensen al op voorhand wou waarschuwen zodat ze niet te erg zouden schrikken als het zover is.
Mijn vriend heeft het zijn familie nog niet verteld omdat hij weet dat ze heel erg bezorgd gaan reageren,terwijl hij toch al 25 jaar is..
En bij mij thuis wist mijn mama al heel lang dat ik het enorm graag wou.
Mijn vrienden weten het nog niet allemaal,maar degene die het weten waren eerst ook heel afkeurend,maar achteraf na erover gepraat te hebben met mij,heel positief..
Mijn vriendinnen zijn al schoentjes aan het kiezen en cadeautjes aan het bespreken
Terwijl ik het nooit had verwacht omdat ze er zelf totaaaal nog niet aan toe zijn.

Zo zie je maar..

Oh en jou mama weet nog niet dat je zwanger bent?? Spannend!!
Ik heb mijn mama moeten beloven dat ik het metteen zou doorbellen,maar zou het liefst toch in haar gezicht vertellen.. maar dan moet ze nog een maand wachten en dat wil ze niet zegt ze

En Kriebels,.. geniet er nou maar van!!Je bent echt wel zwanger hoor!!!
Ik ben echt blij voor jou!!!!Wens ook maar een dikke proficiat aan je man van mij!
Het is echt geweldig om er samen zo vroeg aan te beginnen,ik heb zelf een hele jonge mama en dat is echt geweldig!!

Dikke knuffel en hou me op de hoogte he!!

Liefs Niunia

hoi Niunia,

Wat een lief berichtje, mijn man vond het ook heel leuk. vanmorgen een beetje bloed, ik vrees dat het niet de goede kant op gaat bij mij heb vannacht ook weinig geslapen had telkens buik en rug pijn maar mijn temperatuur is dus nog steeds hoog gek he. ik weet het ook niet hoor. ik ben erg benieuwd hoe het bij jou gaat heb jij al getest?

xxx kriebels

Hey kriebels,

Hoezo bloed? Dat klinkt niet goed dan..Heb je de huisarts al verwittigd??
Ik denk aan je hoor, het  komt vast wel weer goed allemaal.

Mja, ik heb net de test gedaan,Negatief!!
Maar hoe kom ik dan aan die kwaaltjes?? en waar blijven dan de rode duivels?

Ik snap er niets van.. voel me zo stom nu.. en zo leeg..ik had het zo gehoopt.
Ik denk dat ik straks even naar buiten ga,wandeling maken in de stad..
Beetje nadenken.

Hou me zeker op de hoogte he!!!

Veel groetjes en kusjes ook voor je man..
Niunia

He meisie,

Wat jammer zeg dat je negatief hebt getest, nu zit je nog steeds in onzekerheid. het kan natuurlijk zijn dat je nog niet zoveel hcg hebt??? en inderdaad met zoveel klachtjes??? Ik zit hier erg verdrietig te wezen het heeft goed doorgezet dus ik ga er maar vanuit dat het mis is gegaan, heb net mijn moeder gebeld het lucht erg op haar gesproken te hebben. Ik ga morgen denk ik maar even de dokter bellen, ik heb ook nog eens een tentamen maar dat zal wel niks worden door dit gedoe, heb nog maar weinig geleerd en hij is zwaar moeilijk en mijn hoofd staat er ook helemaal niet naar.

Ik duim voor je meis, doe jij ook de groetjes aan je vriend, ik vind jullie verhaal zo mooi en romantisch.

groetjes Kriebels

p.s hier een roosje voor je om je op te fleuren

Hey lieve Kriebels,

Ooh,wat rot voor je..
Ben je al bij de huisarts geweest??
Ik vind het echt enorm jammer voor je,had het je zo gegund!
Laat me zeker snel weten hoe het met je gaat!!!
En je tentames? Hoe zijn die verlopen?
Ik doe nu middenjury en zou ook vollop moeten leren op deze moment,maar inderdaad, mijn hoofd staat er ook helemaal niet naar.
En je vriendje,hoe gaat het met hem?

Ik ben nog steeds niet ongesteld maar ga zeker nog een weekje wachten voor ik terug ga testen..Ik voelde me echt zo rot gisteren,kreeg telefoon van iedereen om te vragen of ik nu zwanger was..heb gelijk mijn telefoon afgezet.
Maar heb een heel knus gezellig avondje gehad met mijn vriendje en voel me echt weer stukken beter vandaag.

Ik wens je veel sterkte,en hoop snel wat van je te horen!!
Dikke knuffel en veel liefs..

Niunia

Hoi lieve Niunia,

dank je wel voor je lieve berichtje, ik denk ook aan jou  hoor, hoop echt dat je zwanger bent. Heb net de huisarts gebeld, ik moet gewoon afwachten, ze zij dat het ofwel een miskraam was of dat ik gewoon ongesteld was geworden???. Ik heb wel erge last van buikpijn en ze zij dat ik moest bellen als dat erger wordt. Mijn vriend is ook wel erg teleurgesteld en verdrietig, maar laat dat wat minder merken. Heb net mijn tentamen gemaakt en ik heb erg veel moeten gokken dus ik verwacht er niet teveel van.

Wat is middenjury eingenlijk is dat iets in de rechtbank? Gelukkig heb je gisteren   een leuke avond gehad ondanks alles. Hoe is jouw vriend hieronder?

Ik zat laatst al te denken dat het me heerlijk lijkt om niets anders te moeten doen behalve denken aan zwanger worden of zijn, maar ik denk dat als ik niets anders heb dat ik dan ook wel weer redelijk gek wordt hoor, maar het zou zoveel rustiger zijn en zoveel minder stress geven, het is gewoon niet handig om dit allemaal mee te maken en dan ook nog te moeten werken en leren, het is heftiger als ik verwacht had.

Maar ja hopelijk zijn we allebei binnenkort heerlijk onbezorgd zwanger!

xxx kriebels

Terug
Bovenaan