Heel licht streepje action zwangerschapstest

<p>Hoi allen,</p><p>Wij proberen zo’n 8 maanden om zwanger te worden. Ik heb helaas nog geen regelmatige cyclus, maar de laatste 4 maanden wisselt het tussen de 29 en 31 dagen. Vandaag is het cyclusdag 32.</p><p>Ik heb al een dag of 2 menstruatiekrampen en vandaag rommelt het al heel de dag in m’n buik. <br />Ik wilde eigenlijk wachten tot morgen of overmorgen met testen, maar ik heb vanmorgen bij de Action early zwangerschapstesten gehaald en de verleiding was toch te groot. Ik heb dus net, tussen de middag, een test gedaan, niet met ochtendurine dus. En ik denk een heel licht streepje te zien, maar eigenlijk durf ik niet te hopen. Zou het zo mogen zijn???</p><p>Morgenochtend wil ik een clearblue test doen, ik heb niet die digitale, maar die met een kruisje. Denk niet dat ik goed slaap vannacht… ;)</p><p>Wat is jullie ervaring met verschillende testen?</p><p>ps: ik heb ook een foto van de Action test, maar ik weet niet hoe ik een foto kan toevoegen</p>
 
Ooohh wat spannend, ik heb vandaag precies hetzelfde… 2 dagen overtijd. vanochtend testen gekocht en kon mezelf niet beheersen, ook heel licht streepje.
 
Je klik op de link, kies afbeelding toevoegen, kies fotobibliotheek klik op de foto en voeg toe, scroll beetje naar onder naar het kopje link en kopieer die tekst bij link en die plak je hier weer
 
Een streep is een streep! Ik testte vorige week ook met een action early want ben ook veel te ongeduldig haha. Was 2 dagen voor de NOD en kreeg een licht streepje! Inmiddels een paar testen verder en had na een paar dagen echt een mooie knaltest ?.

Dus gefeliciteerd! Hopelijk blijft het goed gaan ??
 
Terug
Bovenaan