Heel licht streepje action zwangerschapstest

[quote quote=10453555]Ooohh wat spannend, ik heb vandaag precies hetzelfde… 2 dagen overtijd. vanochtend testen gekocht en kon mezelf niet beheersen, ook heel licht streepje.[/quote]
Oh spannend zeg. Duimen dat het zo is??
 
[quote quote=10453567]Een streep is een streep! Ik testte vorige week ook met een action early want ben ook veel te ongeduldig haha. Was 2 dagen voor de NOD en kreeg een licht streepje! Inmiddels een paar testen verder en had na een paar dagen echt een mooie knaltest ?. Dus gefeliciteerd! Hopelijk blijft het goed gaan ??[/quote]
Gefeliciteerd!
Ik hoop ook op een knaltest 
 
[quote quote=10453602]Ooo nou ik denk dat we je voorzichtig kunnen feliciteren hoor ? spannend zeg ?[/quote]
Zeker spannend?
 
Oh ja ik zie ook zeker een streepje hoor! Heel voorzichtig gefeliciteerd. Misschien een tip om nog even de clearblue digitale test te halen, dan staat er heel duidelijk wel of niet zwanger en kan ook nog met weken indicator. Succes ?
 
Hopelijk gefeliciteerd:)
Ik had vorige week (3 dagen voordat ik ongesteld moest worden) een action test gedaan. Ook een heel licht streepje. Dag erna een clear blue test gedaan. Kon die nacht ook niet slapen. Teveel spanning! De clear blue was positief :) zal voor je duimen.
 
Terug
Bovenaan