Heel licht streepje Etos test

Goedemorgen allemaal!

Na 2 dagen over tijd vond ik het vanmorgen wel tijd om eens te testen.
Had de test van het Etos huismerk (uit de roze verpakking).
Nu kwam er eerst in hef controle vak een donkerblauwe streep maar toen ik goed ging kijken zag ik in het andere vakje een heeeeeel licht blauw streepje , aan m'n vriend gevraagd en die zag ook iets heel lichts .....
Heeft iemand hier ervaringen mee ? We zijn nu nog een beetje 'voorzichtig' blij.....
Ik heb nog 1 test van hetzelfde merk dus doe er morgenochtend nog 1.

Liefs x

Over het algemeen is een streepje, hoe licht ook, een streepje.... Maar om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik inderdaad nog een test doen, daar heb je meer aan dan van een héél vaag licht streepje uit te gaan.
Succes ermee en ik hoop voor jullie op goed nieuws!

Dankjewel! 
We gaan morgenochtend nog een test doen voor de zekerheid , daarom nog voorzichtig blij .... 
ik ben benieuwd! 

Goedemorgen meiden, 
Ik heb zo'n beetje alle testen geprobeerd en veel ervaringen gelezen. Ik zou als die test niet helemaal duidelijk is morgen, de rest van kruidvat kopen. 2 voor 5 euro! Die werken het beste en snelste. Heb namelijk zo'n beetje vanaf 5 dagen voor NOD getest, totaal geen geduld;) Hij werkt trouwens ook goed bij middag urine.
Ik ben als het goed is 25 mei uitgerekend! 

Mij is altijd gezegt een streep is een streep maakt niet uit hoe licht die is! Extra een testje doen is altijd goed, ik denk dat wij jullie langzaam mogen feliciteren. ;)

Terug
Bovenaan