Heel licht streepje Etos test

Ik ga morgenochtend nog de test van de Etos nog eens doen en kijken wat die zegt , morgenmiddag even om een CBtest dan weten we het helemaal zeker! 
Heel spannend allemaal , ik ben nu 2 dagen over tijd terwijl ik normaal altijd netjes m'n 28 dagen aan hou .... en met de test vanmorgen werd het wel een beetje bevestigd ❤️ 
Heb op verschillende sites gelezen een streepje is een streepje hoe licht die ook is ... 
spannend voor jullie ook Chariss! Heb gekeken online en bij mij was als het allemaal goed is (waar we wel van uit gaan) 23 mei de datum! 

Ik ben 4 dagen over tijd. Had early test gedaan die was negatief. 2 dagen over tijd had ik ook een test gedaan ook negatief. Vanochtend een test gedaan en die was licht positief!! Het was een licht dun streepje en werd donkerder. Ik feliciteer je alvast voorzichtig.. ik ga binnekort ook weer testen.
X

Christaaa dan ga ik jou ook heel voorzichtig feliciteren! Wanneer ga je weer testen? 
Sammerd gefeliciteerd! Bij mij was hij vanmorgen ook heel licht blauw! 
Morgenochtend de andere Etos test en hopen dat die iets donkerder is, morgen ook even om een CBtest! 

Hihi ik ben 2 maand geleden bevallen maar weet nog dondersgoed dat hij de eerste week super licht was hihi ik werd er knetter gek van. Maar mijn vriendin zei toen steeds.. een streep is een streep hoe licht dan ook ?

Terug
Bovenaan