Heel licht streepje zwangerschapstest action

<p style="text-align: left;"><span style="color: #212529; font-family: system-ui, -apple-system, 'Segoe UI', Roboto, 'Helvetica Neue', Arial, 'Noto Sans', 'Liberation Sans', sans-serif, 'Apple Color Emoji', 'Segoe UI Emoji', 'Segoe UI Symbol', 'Noto Color Emoji';">Sinds januari ben ik gestopt met de pil, toen ben ik pas na een half jaar ongesteld geworden. De cyclus erop duurde bijna 2 maanden en nu, na dikke 7 weken ben ik nog niet ongesteld. Ik heb geen idee wanneer (en of) m’n ovulatie is dus ik heb vanochtend maar een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid. Ik had er voor het eerst een van de action, en na een minuut of 5 was er naar mijn idee niks te zien. Na een minuut of 10 zag ik ineens een heel licht roze streepje. Nu twijfel ik, is dit een indrooglijntje of toch zwanger? Zeker omdat het streepje eigenlijk pas zichtbaar werd na die 5 min. Iemand die hier ervaring mee heeft? Ik durf nog niet te veel hoop te hebben.. </span></p>
 
Ik zie heel duidelijk een streep hoor!!???? Dat is geen indroogstreep. Ik heb pcs zulke strepen gehad van dezelfde early action test. Inmiddels is mijn kereltje alweer bijna 2.
 
Terug
Bovenaan