Heel licht streepje zwangerschapstest action

Ik probeer erop te klikken maar de link doet het niet. Naja je hebt in de meeste gevallen geen vals positief alleen vals negatief. Doe nog een test morgenochtend en als je weer een streep ziet, dan is het zo ?

Ik had ook een early test gedaan, inmiddels 8 weken zwanger!
 
Ik zie wel een streep! Dus wil je eigenlijk al feliciteren maar ik wacht je andere testen af!
Mijn eerste test was ook super licht!
 
Ik heb vanochtend weer een early test van de action gedaan, en ja hoor! Het streepje kwam na 4 minuten op ?!! Ik durf het eigenlijk nog steeds niet te geloven, ik ga van het weekend een CB test halen, maar dit is toch wel een echte streep of niet dan ? https://ibb.co/pRnfqGf   
 
De link doet het weer niet maar zoals ik al zei, geen vals positief alleen vals negatief.

Dus gefeliciteerd ?, moge alles zo voorspoedig mogelijk lopen ❤️?
 
[quote quote=10612033]Hallo ik heb er ook een vraagje ik denk zwanger te zijn dus dacht ik ga eens kijken en wat blijkt ik denk een licht streepje te zien wat denken jullie?[/quote]
Ha, alvast voorzichtig gefeliciteerd! 
Als het streepje binnen de afleestijd was dan is de kans op een indroogstreep een stuk kleiner. Doe anders morgenochtend nog even een test met wekenindicator.
Ik ga voor je duimen!
 
Terug
Bovenaan