A Anoniem Guest okt 28, 2008 #10 Hmm... dan weet ik het zo ook niet haha Misschien heb je wel gewoon eens ergens op gereageerd en dat ik zo je naam heb gezien Is dit je eerste kindje ??
Hmm... dan weet ik het zo ook niet haha Misschien heb je wel gewoon eens ergens op gereageerd en dat ik zo je naam heb gezien Is dit je eerste kindje ??
A Anoniem Guest okt 28, 2008 #14 Nou meid, volgens mij is dat echt wel een zwanger streepje hoor,!!! Van harte meid. Liefs esther
A Anoniem Guest okt 28, 2008 #15 Ja hoor, hij is licht maar hij staat er echt !! Wat voor test is dit?? Ik ben vandaag 8 weken en 6 dagen., dus morgen al 9 weken !! gaat best snel.. maar toch ook weer niet...Ben 3 juni uitgerekend zoals nu lijkt
Ja hoor, hij is licht maar hij staat er echt !! Wat voor test is dit?? Ik ben vandaag 8 weken en 6 dagen., dus morgen al 9 weken !! gaat best snel.. maar toch ook weer niet...Ben 3 juni uitgerekend zoals nu lijkt
A Anoniem Guest okt 28, 2008 #16 hee esther tnx kan het nog niet geloven ben bang dat die test me voor de gek houd. @maike ja tgaat best langzaam he voel je je verder goed? ik heb een da test gedaan liefs
hee esther tnx kan het nog niet geloven ben bang dat die test me voor de gek houd. @maike ja tgaat best langzaam he voel je je verder goed? ik heb een da test gedaan liefs