heel licht streepje

A

Anoniem

Guest
hmm na bijna 2 weken overtijd net een test gedaan en ja we zien een heel erg licht streepje...maar dan ook wel heel erg licht!maar zien hem beide wel....
zei het gelijk toen ik die test deed weet niet waar er eerst een streepje moet komen maar zie er gelijk 1 opkomen heel lichtjes

morgenochtend nog maar en x testen...

iemand ervaring met eigenmerk test van de da??

nu word ik wel beetje erg onzeker...

oooh spannend! Heeft het lijntje kleur?Wat ik weet is dat DA niet heel erg gevoelig is en dus veel HCG nodig heeft om te kleuren dus als je morgen een nieuwe test doet zou ik die van de kruidvat doen 2 voor 5 euro. Die is erg gevoelig en zal waarschijnlijk een veel duidelijker lijntje geven. Succes!

digitale test van clearblue. Daar staat 'zwanger' of 'niet zwanger'.
Daar kan dus geen twijfel over bestaan.
succes.
En alvast een heel voorzichtige gefeliciteerd.

Hoi 2ps; Ik wil je zeker niet ontmoedigen hoor, maar tijdens mijn Etostest zag ik ook een heel licht streepje... Maar was niet zwanger, bleek een 'indroog'streep te zijn of zoiets..
Ik zou idd ook een test van CB doen, die is wel wat duurder, maar dan heb je in ieder geval duidelijkheid!
Ik zal voor je duimen, hopen dat het positief is!!

Hoi,

Ik heb bij mijn dochter ook de testen van DA gebruikt en die gaven meteen zeer duidelijk zwanger aan. Maar toen was ik ook al 5 weken zwanger. Ook ik zou je aanraden om die van Clearbleu te nemen. Laat je het morgen even weten??

Oei ik denk dat ik dan ook te maken heb met een indroogstreepje waar FA het over heeft. Trouwens de streep van mij is errug vaag.. je moet hem op een bepaalde manier tegen het licht houden wil je het zien (mn man ziet het zelfs niet) maar de vage streep is wel breed.. hmmmmm spannend he..

Ik hoop voor je dat je hartstikke zwanger bent!
Hebben ze je nog geen bloedtest laten doen?
Ik zou het geloof ik nooit zo lang vol kunnen houden.

Ik wens je heeeel veel geluk met je testen!

Liefs mammma

vanochtend weer test gedaan en ja streepje was duidelijker dan gisteravond!!maar nog wel heel licht..
vandaag 15 dagen overtijd.

net huisarts gebeld en gevraagd hoe of wat nou over 2 dagen weer testen...maar ze zei meid denk toch echt dat je zwanger ben!Het kn dat je pas laat het hcg hormoon aan gaat maken.

word gek zo, geloof t zelf nog niet echt....ben zo bang voor teleurstelling!!!
welke test zou ik nu gaan halen?zij zei dat het niet uit maakt welke.

een heel hyper onzekere petra

Ik zweer bij de testen van www.sensitest.nl. Duidelijkheid!
Spannend voor je joh! Ik testte ook elke keer pas een week na NOD positief, heb volgens mij een late eisprong. Mss dat het daarmee te maken heeft?
Een beetje van harte iig, een streep = een streep en die streep komt er niet als er geen hcg in je lichaam zit! :))

Terug
Bovenaan