heel licht streepje

nou net cb test gedaan niet zwanger in het venster!!helaas maar ja wel duidelijkheid nu, alleen ja nog steeds niet ong....dus zal wel een lange cyclus hebben.

nu ruim 2 weken overtijd dus snap t ff niet meer...
ga ik weer denken zou er niet iets ergs zijn??maar ja aan denandere kant t is de eerste maand zonder pil dus misschien kom ik t nof niet echt op gang!

dus testen van de DA zijn niet betrouwbaar want was echt een streepje te zien!!

liefs

hallo meiden ik heb ook paar testen gedaan licht streepje maar streep is streep toch?
cb test gedaan en gaf aan zwanger 1-2 weken  dus eigelijk4 
als ze tellen natuurlijk van me 1e dag laatse menstruatie
maar het gekke is ik heb totaaaaaal nergens last van heel klein beetje moe dat is het
word ik wel onzeker van maar ja we wachten het af

Hallo. Ik had gister ongesteld moeten worden maar de ene maand is het 28 dagen en de andere maand weer meer. Nu heb ik al een dag of 4 erg gevoelige borsten en kan ik er niet op liggen. Net een test gedaan (16:30) en kwam er een heeeel licht streepje 

Ik had zou normaal vandaag mijn menstruatie moeten hebben, ik heb eergister een test van action gedaan zo eentje dat je 4 dagen voor je mentruatie kan doen. En die gaf zo een heeeel licht streepje aan. Ik moest al goed kijken, vandaag heb ik een test gedaan van kruidvad die je 6 dagen voor je menstruatie kan gebruiken, en die gaf ook zo een zeeer licht streepje aan. 
Wat wil dit nu zeggen? 

Terug
Bovenaan