heel onwennig kom ik me hier melden...

Hallo,

ondanks dat ik anticonceptie gebruik(te) toch zwanger geworden.
volgens de huisarts is dit een kans van 4 op 1000.

wij hadden afgelopen maanden al onze babyspullen verkocht en weggegeven omdat we geen 3e kindje meer wilden.

nu toch zwanger van een 3e, ik moet nog echt aan het idee wennen maar weet zeker dat ik na een echo en de eerste schopjes weer hopeloos verliefd ga worden op dit kleine wondertje.

hebben jullie wel allemaal een geplande zwangerschap?? of zitten er meer cadeautjes tussen?
 
ik begin al een beetje aan het idee te wennen.
al heb ik nog niet echt de behoefte om het andere mensen te vertellen.. terwijl ik het de vorige keren wel van de daken wilde schreeuwen.

nu weten alleen man en mijn ouders het... onze kinderen weten het ook nog niet.

wanneer vertellen jullie je oudere kinderen dat er een baby komt??
onze oudste is echt een kwebbelkous, en als ze het zou weten zou ze dit rustig in een kringgesprek op school gaan zeggen (en erbij melden dat het nog wel een geheimpje is hihi)
 
hier iemand die voor de 3e!!! keer onverwachts zwanger is en elke keer staar ik 5 minuten naar de test met mijn volle verstand en dan dan denk ik ongelofelijk! maar na die 5 minuten kan ik eigenlijk alleen maar glimlachen en trots zijn! elke keer is anders en spannend en denk OMG hoe ga ik dit doen en hoe zou het zijn maar als ik mijn buik zie groeien en ik de kleine kan voelen en als ik die echo's zie en dan dat mooie hartje zie kloppen. dan klopt et ook echt! bij alle 3 de zwangerschappen hebben we et meteen verteld en eigenlijk is het altijd weer geweldig gevoel als ik het mag zeggen :D de eerste x hebben we zelfs gefilmd bij het vertellen van mijn schoonouders omdat we zooooo nieuwsgierig wat ze ervan zouden vinden :p ik wens je een geweldige zwangerschap en een gezonde mooie baby :D
 
Terug
Bovenaan