heel onzeker over de zwangerschap

hallo allemaal,
ik zal mij even voorstellen. mijn naam is tammy en ik ben 24 jaar oud. afgelopen zondag kwam ik door een test er achter dat ik zwanger ben. (helemaal gelukkig), maar ik verlies elke dag donkerbruine afscheiding (soms weinig soms veel).
vandaag ben ik naar de huisarts geweest en liet weten dat mijn baarmoedermond wel dicht zit, maar dat je het teveel vind wat eruit komt.
ik moet nu dinsdag een echo laten maken om te controleren of ik een intacte zwangerschap heb.
ik kom echt om in de zenuwen en ben bang dat het mis is (al voel ik me goed, heb buiten de afscheiding nergens last van).

ik wil graag weten of er meer mensen zijn die dit hebben meegemaakt en wat er gebeurd is.
ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen.

gr tammy24
 

Hoi Tammy,

Ik heb hier geen ervaring mee maar wilde wel even reageren.
Wat ontzettend vervelend zeg! Ben je blij dat je zwanger bent en dan zoiets..
ik kan me voorstellen dat je omkomt in de zenuwen.
Ik hoop dan ook dat alles gewoon goed is...en wellicht zijn er andere meiden op het forum die je iets meer kunnen vertellen..

Sterkte meid!
Groetjes,

Siona
27w2d

 
Hoi tammy, ik herken het wel een beetje, bij mij was t toen ik 6 weken zwanger was, had ik 1 dag alleen maar bruine afschijding,waarschijnlijk oud bloed van de innesteling,ik ben nu bijna 21 wk zwanger en heb tussendoor ook wat aardige keren licht bloedverlies en dan weer bruine afschijding, dus denk dat t gewoon oud bloed is.
Maar dat bruine afschijding herken ik wel, alleen bij mij is t dus af en toe een dag ,maar geen dagen achter elkaar zoals bij jou.heb je ook een lichte bloeding gehad?maar je heb geen krampen in je buik?Ik zal voor je duimen voor de echo,en dat alles gewoon goed is,toi toi toi,laat je t wel weten?liefs door
 
hoi hoi,
bedankt voor jullie reactie.
mijn laatste menstruatiedag is 19 augustus geweest en de afscheiding begon op 20 september tot hede dag.