Heel onzeker

hey meiden

ik was gisteravond goed geschrokken... ik leek overdag al iets gekleurd slijmverlies te hebben (heeel licht) maar dacht dat ik het verkeerd had gezien.. toen ik gisteravond aan het douchen was had ik echt lichtbruin slijmverlies.. en later op de avond nog een miniklein beetje rose slijmverlies. Ik heb de VK gebeld en die zei dat het 'normaal' is dat je wat oud bloed kan verliezen. Ze legde uit dat de baarmoedermond tijdens de zwangerschap meer doorbloed is en dat mijn lichaam misschien zo iets had van dit moet ik nog even opruimen.. Ik heb geen helderroodbloedverlies (gehad) en heb geen buikpijn. Dus zij zei dat dat geen tekens zijn om me zorgen te maken.
Helaas kunnen we niet al voor een echo omdat het hartje (misschien) nog niet klopt.. Ik ben vandaag 5+7 weken.
Ze heeft wel een beetje onzekerheid weggenomen maar ik maak me toch nog zorgen.. ik heb tot nu toe weer gewoon slijmverlies.

Er zit niks anders op dan wachten... blij als het 6feb is! Voor de 1e echo!

Liefs

Hey meid,
Slijmig spul verliezen valt wel mee heb ik ook gehad niet gekleurd maar nergens zorgen over maken heb geduld meer kun je niet doen heel veel succea.

Liefs yvet

Vervelend zeg, nu duurt het nog langer voor het 6 februari is! Maar, probeer je zinnen te verzetten, hoe moeilijk dat ook is als je onzeker bent.

Succes
Liefs Lieke

Ik heb van week 4 tot 6 bruin bloed verloren! Ben nu 9 weken en alles zit goed met het kindje!

Ik was ook heel ongerust dus weet hoe je je voelt maar misschien dat dit je een beetje gerust kan stellen!

Liefs,

De slijmverlies is niet erg. En zoals je het bloedverlies beschrijft zou ik me ook geen zorgen maken.
Maar ja, je wilt natuurlijk zeker weten of het goed is. Maar in principe kun je je al vanaf 6,5 week een echo laten maken, want dan kunnen ze het hartje al zien kloppen.
Kun je niet al eerder een echo laten maken?
Veel sterkte!

Thanks Sabrina
Dat stelt me een beetje gerust..

Ik weet niet of ik eerder heen kan.. dan zal ik moeten bellen.. vind nu nog 2 weken wachten echt lang! Ik heb vandaag overigens geen gekleurd slijm meer verloren..

Liefs

Terug
Bovenaan