Heel onzeker

Pff...das schrikken...
En wel zo prettig dat t hier gewoon gezegt kan worden, en dat er mensen zijn die eea kunnen bevestigen/uitleggen...

Hoop dat je beetje gerust bent, ook omdat je nu niets gekleurds meer tegenkwam...

Succes met t wachten {al zou k zelf denk k bellen en vragen of je echt nie eerder kan, dat je je zo ongerust maakt...en dan bv halfweg deze week ofzo...}

Dat is schrikken,hoop dat je een gerustgesteld hebt nu en dat e goed geslapen hebt

ik ben vorige week zo geschrokken ik mocht toen gelukkig wel even langs komen en ik heb toen het hartje zien kloppen,maar gisteren heb ik weer tijdens het plassen bloed afgevergd wel maar heel lichtjes,maar ik ben ook super bang,het is bij mij al 2 keer mis gegaan,maar ik heb geen buikkrampen.
Ik heb wel een heel druk weekend gehad veel poesen opruimen grote boodschappen gedaan en de verjaardag an onze lichter gevierd ik heb misschien een beetje te veel hooi op mijn vork genomen.
Moet vandaag werken en dan heb ik 3 dgn vrij dan maar even rustig aan doen.

Ik moet nu nog wachten tot 1 febr. Dat duurt me ook te lang hoop dat deze week voorbij vliegt.

Heel veel succes en probeer je ook maar niet te gek te maken.

Das schrikken!!
Die onzerkerheid is niet fijn, heb je al gebeld of je evt. eerder terecht kunt?
Ik heb zelf ook de eerste echo op 6 febr. vind dat nog erg lang duren.... maar goed voor je er erg in hebt is er weer een week om!!

Heel veel succes en sterkte!!
Liefs

@ Rian-Sanne
Jeetje meid dat is voor jou ook erg spannend! Wel fijn dat je al een hartje hebt zien kloppen! Het kan idd zijn dat je te druk bent geweest en dat dat de oorzaak is.. ga voor je duimen!

Ik heb vanmorgen de VK gebeld maar ze zei dat het te vroeg is om eerder te komen. ze zegt het kan uiterlijk eind volgende week. Ik ben nu 6 weken.
Ze is bang dat als ik eerder kom dat er dan misschien nog niks te zien is omdat het nog zo klein is. Ze zegt als je niks kan zien is dat ook weer een dubbel gevoel en dat is ook niet fijn.
En daar heeft ze ook wel gelijk in want ik wil natuurlijk straks wel een bewegelijk kindje met een kloppend hartje zien.
Nadat ik de VK gebeld had ben ik naar de wc gegaan en tot mijn schrik nu rood slijmverlies!
Ik heb zelf een klein vermoeden waar het door kan komen.. We hebben nml zaterdag en gister sex gehad en zaterdag was het dan wel al voor de sex, maar toen was het weggebleven, en na de sex had ik het weer.. gisteravond na de sex had ik geen bloedverlies maar vanmorgen dus wel weer..
Ik had het ook altijd na mijn ongi (ondanks de pil) als mijn ongi 2 a 3 dagen weg was en we hadden weer sex, had ik altijd na de sex weer bloedverlies..
(en we zijn echt niet ruig ofzo hoor haha)

Liefs

Hoi renate,

Ik herken het wat je schrijft ik heb dat ook wel eens na de sex en wij hadden vorige week ook sex gehad,en de dag erna kreeg ik s'avonds die bloeding en we zijn heel voorzichtig nu.
Klinkt stom hè!maar ja hoort erbij.

Hoop dat je een beetje gerust bent nu dat je de vk hebt gebeld.
Ik mag volgende week woensdag voor de echo ben dan 8,5 week.

Spannend spannend.

Lastig dat je niet eerder kan komen, terwijl je zo ongerust ben. Maar kan me voorstellen dat ze zegt dat ze weinig kan zien, omdat het zo klein is. Dat geeft uiteindelijk weinig rust.

Ook ik herken het bloed na het vrijen, wij hadden het vorige week ook. Sindsdien zijn wij ook ontzettend voorzichtig, maar het wakkert wel je zorgen aan.

Hoe is het nu?
Een knuffel voor jou

Terug
Bovenaan