heel pril 5 weken en 3 dagen vanaf begin puikpijn en nu bloedverlies

Hoi meiden! hier even een updatje.

Dit weekend zat ik een weekendje in London. (zit daar heel vaak want mijn vriend(de papa;)  woont daar). Samen geprobeerd de zinnen te verzetten maar blijft bij vlagen erg moeilijk...  Zondag is het vloeien eindelijk gestop! Hoera!!!   En nu maar hopen dat het ook weg blijft en alles nog ok is . De steken in mijn buik zijn nu ook minder. (Weet niet of dat dan weer juist goed of slecht  is)   Blijft nagelbijten iig nog een maand  hoop dat  het na eerste bzoekje VL wat duidelijker wordt.

Vind het nog steeds enorm schelen om af en toe reacties te lezen van mensen in het zlefde bootje..

ik houd jullie weer op de hoogte.

Lieve Groetjes Lottie

Hoi meiden, ik dacht eens even zoeken naar mijn allereerste berichtje wat ik op dit forum plaatste...ondertussen al weer een tijdje geleden. Ik wilde eigenlijk even vertellen dat ik met 10 weken het hartje gehoord heb en met 10 weken en een paar dagen een echo het friemeltje gezien heb, hartje zien kloppen en het lag lekker te schoppen en op  zwaaien. Nu mag ik donderdag weer voor echo en ben dan rond de 12 weken!! je ziet maar, ik was toen zo in paniek  maar toch gaat alles tot nu toe PRIMA!    Ik hoop dat dit een hart onder de riem is voor andere meiden

lotski

Hoi,

We weten allemaal wel hoe spannend het nu voor je is. Ik ben bij deze zwangerschap in het begin (ong bij 8/9 weken) twee keer best veel bloed verloren (t was geen bruin bloed, maar echt helderrood). Bij de zwangerschap van mijn dochter was er niets aan de hand.  Bij mijn allereerste zwangerschap begon  het ook  met bloedingen  en dat is wel uitgelopen op een miskraam, dus ik  was ervan overtuigd dat het nu weer mis zou zijn, maar nu ben ik ruim 36 weken zwanger!!

Het hoeft niets te betekenen  dus, je hebt er niet veel aan, maar het kan alle kanten op. Het hoeft dus niet meteen het einde te betekenen en probeer het van de positieve kant te bekijken, hoe moeilijk dat ook is!

Ik hoor het heel vaak van andere vrouwen die ook bloed zijn verloren in het begin van de zwangerschap en nu toch een gezond kind hebben, ik wist niet dat het zoveel voorkwam.

Succes!

Groetjes Paula
36,1 weken

Sorry, ik had even verder moeten lezen!!! Nou, gelukkig dat het allemaal goed is en geniet van je zwangerschap!! Zie je wel dat bloed niet altijd negatief is!

Groetjes Paula
36,1 weken

Terug
Bovenaan