heel snel bevallen

hoi dames ik ben bevallen van een mooie dochter met de namm tessa het ging allemaal zo snel
ik moest van de verloskundige snel naar het zieken huis omdat ik al ontsluiting had en een veel te hoge bloeddruk daar aangekomen werden gelijk mijn vliezen gebroken om 11.15
nog geen 5 min later had ik al weeeen om de 3 min dat ging zo snel om 12. 20 kreeg ik de weeen om de minuut en mog al gaan persen om 12. 37 werd ze geboren zonder problemen .
maar zo`n snelle bevalling is echt niet leuk maar als je die kleine ziet weet je waar je het voor hebt gedaan ze is zo mooi en een klein poppetje

groetjes rebecca

Gefeliciteerd met Tessa!

Was dit je eerste? Want met een tweede of derde kan het inderdaad veel sneller gaan. (Hoeft niet)
Heb je verder nergens last van? Hopelijk gaat alles goed.

Geniet van je mooie dochter!!

Liefs Wendy

Gefeliciteerd! Een heel snelle bevalling is idd niet altijd een pretje! Ik spreek uit ervaring. Maar ja, aan de andere kant, beter als een bevalling die dagenlang duurt.....

Hi,

Het ligt er aan hoe je het bekijkt: mijn bevalling begon met gebroken vliezen, pas 60 uur later kwam onze dochter ter wereld.
Toch zie ik het zelf anders. Ik werd na 56 uur ingeleid, had wel weeën gehad (om de 7-8 minuten) en 2cm ontsluiting. Toch was dat voor mijn gevoel de bevalling nog niet.
Na het infuus kwamen mijn weeën om de 2-3 minuten, gelijk heel erg heftig. Na 4 uur mocht ik persen en binnen 26 minuten was onze dochter ter wereld met de vaccuum (moest zo snel omdat ze in foetale nood kwam). Dat heb ik niet als prettig ervaren omdat ik niet naar de eigenlijke bevalling kon toeleven omdat de weeën gelijk erg heftig waren. Kort is dus niet altijd goed.

Gr. Tamara.

hoi dames dit was mijn derde bevalling de eerste was er in 4 uur de tweede in 7 uur en dan nu de derde die was het snelst
ik heb nog wel naweeen die zijn niet lekker maar ja die horen er bij

groetjes

hoi dames dit was mijn derde bevalling de eerste was er in 4 uur de tweede in 7 uur en dan nu de derde die was het snelst
ik heb nog wel naweeen die zijn niet lekker maar ja die horen er bij

groetjes

Terug
Bovenaan