Heel veel slapen ... ?

Hier ook een langslaper. Sofieke slaapt al een aantal weken van 20.00 uur tot ongeveer 8.00 uur. Als ik haar wakker maak, weigert ze de fles. Ze wil het echt zelf aangeven wanneer ze aan een fles toe is.
Ze wil ook maar 3-4 flessen van 200 cc per dag. Volgens het cb is dit geen probleem. Ze groeit goed en kan zelf aangeven hoeveel ze nodig heeft.Zelf word ik er weleens onzeker van. Vooral als het warm is en ze drinkt zo weinig.....

Heerlijk toch dat ze zo lang slapen, is zo goed voor die kleintjes. Al die indrukken die ze moeten verwerken. Daar hebben ze hun slaap hard bij nodig! Al is het natuurlijk wel gezellig als ze wakker zijn!

Zooooo die heeft lekker geslapen haha lekker toch....
Onze Jochem slaapt niet zoveel haha maar ook niet slecht.
De ene dag ook meer/minder dan de andere dag maar is verder niet lastig.......
Ik/wij varen gewoon op zijn ritme....en gaat lekker naar bed en meestal slaapt tie wel maar soms maar 1,5 uur en soms wel 3-4 uur.(beide tussen de voedingen)
Maar hij krijgt om 21.30/22.00 de laatste fles en komt dan om 5 uur weer.
En na de fles van 5 uur tuft tie nog door tot ongeveer 8 uur!
Hij heeft nog 5 flessen en de laatste is lekker gevuld met pap....

als ik jorn wakker maak voor een fles rond 11 ben ik de hele nacht in de weer... doe ik het niet slaapt ie zo tot half 6...

zal em ff in slaap wiegen, ligt al een half uur te mekkeren in zijn bed.... brabbelen, maar nu is het huilen...

wow fijn dat ze zo lang slapen
hier is het het geen lang slaper.
? avonds wil hij niet in zijn bedje slapen, wel op schoot inde wipper of naast mij op bed, rond tien uur/ half elf wil hij wel in zijn eigen bedje. Tot ongeveer een uur of acht, maar dan heeft hij wel al een voeding gehad.Daarna slaapt hij vaak nog met zn matrasje tussen ons in. Wij willen dan nog wel even slapen. Hij niet in zn bedje, maar wel bij ons.
Overdag hazeslaapjes en vaak ook wel even de stofzuiger aan. Dan slaapt hij tenminste. Dit bouwen we wel af.

Als ik er zo over na denk maken we hier thuis maar een troepje van zijn slapen :-0 gaat straks vast wel weer anders

Terug
Bovenaan