Heel veel vallen???

Hoi,
Mijn dochter had ging toen ze 1 jaar en 3mnd was ineens ook heel erg veel vallen. Ze at ook slecht, en sliep heel veel. Het bleek dat ze zeer ernstige bloedarmoede had, doordat haar beenmerg geen rode bloedcellen meer aanmaakte (tijdelijk, zeer zelfdzaam virus) Ze heeft toen een bloedtransfusie gehad, en heeft nog een tijdje gesukkeld. Nu gaat het gelukkig weer wat beter. Mijn advies: Als je als ouder zijnde het niet vertrouwd, moet je aan de bel trekken!!!!

succes en laat even weten hoe het gaat.

groetjes Wenni
 
hoi,
heel veel kinderen zijn met deze leeftijd onstuimig en gaan dus regelmatig(vaak) op hun snufferd.
(soms zijn het de oogjes)
maar het hoort echt bij hun leeftijd.

zet je kindje in zijn luier dan kan je goed zien hoe hij zijn voeten en benen gebruikt.
je zal zien dat ie over niks valt.
ze moeten ook elke keer weer wennen aan hun nieuwe lengte,
ze groeien maar door,dus daar worden ze ook even onhandig van.

xx
 
Hoi mamajesse,

Mijn zoontje is 23 mnd en valt ook heel veel, hij zit altijd vol schramen en heeft minimaal 1 flinke bult op zijn hoofd.
Ik denk dat hij gewoon te snel wil en zijn beentjes dat niet bij kunnen houden, ik heb ook aan een helmpje gedacht, maar dan zou dat ding buiten bed altijd op moeten want hij valt overal, ik heb hem trouwens wel vaak een mutsje of petje op staan dat dempt toch een beetje de val op zijn hoofd,ook zijn schoenen zijn niet te klein en hij ziet ook goed, dus dat is het probleem niet, ik blijf maar hopen dat het minder word.

Groetjes Mary jane
 
Terug
Bovenaan