heel veel vocht verliezen

hee meiden,

stond vrijdagavond bij de snackbar lekkere patatjes bestellen en ik voelde het lopen...gadsie gadsie heel veel vocht als een golf kon het ook niet ophouden...blij dat ik thuis was kon ik ff snel douchen...schoot toch ff door me hoofd heen misschien is het wel vruchtwater, het rook wel zoetig...nou ja maar ff aankijken...wel kramp na tijd...twijfel twijfel ofik de vk moest bellen...niet gedaan ik voelde de baby heel goed bewegen...zaterdag niks aan de hand en nu vanochtend met brood smeren ineens weer zo'n golf met krampen erachter aan...vreemd...weer aan twijfelen of ik de vk moet bellen...voel de baby nu ook gewoon heel goed, ze is wel wat onrustig lijkt het...kijk het ff aan wat de krampen doen...zijn niet regelmatig verder, en voelen als ongesteldheids krampen en niet als weeen. ik natuurlijk op internet kijken of je vaker zoveel afscheiding kunt verliezen maar kan er weinig over vinden...
hebben jullie dit ook wel eens of ooit gehad..?
maak me niet echt zorgen maar vind het gewoon vreemd omdat ik het bij vorige zwangerschap niet ken...
fijne zondag allemaal

hoi neomi, ik kan je een handje schudden, k heb het nu 2 x gehad en loop nu met inlegkruisjes rond, niet echt prettig maar dat vocht verlies is 3x niks.. Ik heb beide keren gewoon gebeld, ik zou het zekere voor het onzekere nemen ze hebben me getest of het vruchtwater was de vk ver wachtte van niet maar moet me er wel naar gedragen (niet meer zwemmen niet in bad, geen sex) dit uit voorzorg..
Je kan beter een keer te veel bellen als te weinig als het wel vruchtwater is word je extra onder controle gehouden of het word eerder gehaald.
Succes ermee!

Liefs daisy

ik heb ook al langere tijd verlies. dit ruikt ook zoetig en is waarschijnlijk vruchtwater. je kunt het beter laten checken, of het vw is of niet. je lichaam maakt steeds vruchtwater aan, das het probleem niet. wel moet je hiervoor rusten en je kalm houden, als je meer verliest dan je aanmaakt komt je kindje straks tekort of zelfs zonder te zitten. met alle gevolgen van dien.
dus ook al is het niks, het is wel goed om te weten wat het is. als je je vk belt gaat deze hier serieus mee om. leg eerst een hydrofiel washandje in je onderbroek, dan kunnen ze beter zien wat het is. of probeer het op een andere manier op te vangen. als het vermoeden er is dat t vw is. wordt je naar het ziekenhuis gestuurd, daar leggen ze je aan ctg. en doen ze de varentest. doormiddel van een swap van je afscheiding.
heel veel succes, en bel alsjeblieft!!!!
Xx

Hoi,
Ik heb het zelf niet, maar ik heb begrepen dat je twee vliezen hebt. Als de buitenste breekt, kan je dan vruchtwater verliezen. Zolang die andere intact is is er volgens mij niets aan de hand. Ik zou gewoon even je verloskundige bellen, die kan het je vast zo vertellen! xx

Je moet dan wel ff de vk bellen hoor!!! Nu al met gebroken vliezen lopen is niet goed en de vk kan dat heel makkelijk testen... Even bellen dus! Als je voor de 37 weken vruchtwater verliest moet je plat liggen en blijven vaak en na de 37 weken moet je kleine na 48 uur geboren worden ivm infectie gevaar.. Echt ff bellen dus!

heb gisteren dus gebeld, en moest direct op praktijk komen...het leek allemaal op vruchtwater alleen kon de vk het niet vinden...echo's zagen er goed uit en ze had nog wel genoeg vruchtwater...dus wordt je doorgestuurd naar gyn...aan ctg gelegen en een heerlijk inwendig onderzoek gehad(auwieee)...ze kunnen het niet vinden dus mocht weer naar huis en als weer zo'n golf komt weer bellen...heel vreemd allemaal dus...maar de baby doet het goed en daar gaat het om...thanks allemaal
xx

Terug
Bovenaan