heel veel vocht verliezen

vaag is dat he, die golven heb ik dus ook. zelfs door inlegkruisje heen, en mijn broek nat. maar ook bij mij is het allemaal raar.
ga het weer aankaarten bij vk

Vruchtwater is doorzichtig maar kan ook weer alle kleuren hebben.. Lichtroze door een beetje bloed of groen/zwart/geel als ze in het water gepoept hebben.. Bij twijfel moet je altijd je vk bellen Quinnie!

ja we zitten in hetzelfde schuitje marijke....maar ben bang als het straks wel echt gebroken vliezen zijn dat ik dan denk van oh maar is vast weer afscheiding...moet ik dan elke keer bellen als het gebeurd.,..? snappen jullie mijn ongerustheid...vruchtwater is net als water, en afscheiding is veel dikker en plakkeriger tenminste bij mij ;-) dit was wel vruchtwater maar kunnen het gewoon niet vinden...heel apart allemaal

Marijke en Neomie: bij twijfel bellen. Evt. inlegkruisje bewaren als dat goed nat is. Gebroken vliezen verhogen de kans op infecties en pijn die voelt als menstuatiepijn kan duiden op weeactiviteit. Gewoon even laten onderzoeken dus.

En Neomie, ik snap je ongerustheid. Ik heb zelf momenteel ook last van heel dunne afscheiding en heb dus ook al een keer voor niets op de onderzoekstafel gelegen. Als jij nog zo'n bezoekje nodig hebt omdat je oprechte twijfel hebt, moet je dat gewoon doen. Probeer dan idd je vocht te bewaren, zodat je dat kunt laten onderzoeken.

Succes allebei! Groetjes van het septemberforum- (Vorige zwangerschap geeindigd met 29 weken na een week rondgelopen te hebben met de klachten die jullie beschrijven).

Terug
Bovenaan