Dit doe ik omdat ik pas eind maart uitgerekend ben dus ik kan ook een aprilmama worden hihi ;-). Weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben van een 2e iets wat we eigenlijk niet hadden verwacht maar zeker welkom, ook omdat ik vorig jaar nog bij de septembermama's zat en onze eerst meid al bijna een jaar is. Toch ben ik ontzettend onzeker geen kwaaltjes hoewel ik gisteren toch echt een intieme relatie met het toilet had maar vandaag en de dagen ervoor niets. Heb in 2011 mk gehad en net nu ik dacht daar over te zijn bekruipt me het gevoel dat het mis kan zijn. Kan vanwege de drukte pas op 30 augustus terecht voor echo en intake en maak mezelf compleet gek. Dat ben ik nu eenmaal (add) ik probeer mezelf gerust te stellen met het zinnetje dat ik tijdens de vorige zwangerschap herhaalde, geen bloed is goed... In ieder geval ik hou er de moed in ook voor mn mannetje en ons kleine meisje dat straks grote zus gaat worden (hopelijk) voor alle mama's to be fijne zwangerschap en wie weet lekker aan de babbel hier!!