heel voorzichtig erbij

Volgens berekening nu 8+1 gerekend vanaf mn laatste menstruatie 24-6 had na de bevalling van de eerste onregelmatige cyclus dus echt zeker weten doe ik het niet. Ach ja, we zien het wel op de 30e ben aan het aftellen geslagen dan lijkt het sneller te gaan hahaha. Wat dat bloedprikken betreft, ga naar de zelfde verloskundigenpratijk daar weten ze van mijn fobie en daar hebben ze een truckje voor.

Ze zeggen dat vanaf 8 weken de kans op een miskraam al afneemt dus positief blijven! Al weet ik niet wanneer je je eerste miskraam in je zwangerschap had natuurlijk.. Maar al ben ik morgen 10 weken, ben ik er ook nog steeds bang voor. Gek genoeg ben ik er nu meer bang voor dan bij m'n eerste en dat hoor ik van meer vrouwen in m'n omgeving. Heel apart. Maar goed, ik tel met je mee af haha. 2 dagen eerder krijg ik een echo, al heb ik het voordeel dat ik vorige week ook al een echo heb gehad. Kl*te hoor dat wachten als je zo onzeker bent. Een onregelmatige cyclus draagt er ook niet positief aan bij. Succes met wachten!! Die 12 weken moeten gewoon snel om zijn ;)

Terug
Bovenaan