heel voorzichtig schuif ik hier ook aan

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Ik vind het allemaal nog hardstikke eng, maar ik heb toch maar de stap genomen om mij hier aan te melden.

Ik ben Kruimel  en ik kom van het "als het zwanger worden wat langer duurt" forum.
Ik ben getrouwd en ben net 30 geworden. Mijn man wordt over een paar mnd ook 30.

Na heel wat onderzoeken, 4 IUI behandelingen, 1 miskraam  en 1 IVF behandeling ben ik na 2,5 jaar zwanger geworden van de 1ste IVF (1 embryo terug laten plaatsen).
Afgelopen donderdag mocht ik testen en godzijdank hij was POSITIEF.
Ik ben nu 4,5 wk zwanger. Ik ben als ik het goed hebt berekend op 11 Oct. uitgerekend.
We hebben er nu 2 testen tegenaan gegooid en toch...........kan ik het nog steeds niet geloven. Ik vind het nog steeds een raar idee; ik die zwanger is.
Vorig jaar April ben ik ook heel even zwanger geweest (van IUI) maar dat is helaas met  6 wkn uitgelopen op een miskraam. Mijn man en ik durven er daarom nog niet echt van te genieten, zo bang zijn we dat het weer mis gaat.

27 Feb, ik ben dan 7 wkn, hebben we onze 1ste echo, kijken of het hartje klopt. Dus tot die tijd zijn we nog heeeeeeeel voorzichtig met blij zijn en plannen maken.

Ik hoop jullie allemaal snel te leren kennen, we allemaal een hele leuke zwangerschap  krijgen  en dat we allemaal een mooi en gezond kindje krijgen.

Kruimel

Jeetje wat een verhaal. Ik kam me voorstellen dat je een beetje angstig bent maar ik zou zeggen. Geniet er van en heeeeeel erg gefeliciteerd.

quote: lapata reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2007 16:36:52'));

Jeetje wat een verhaal. Ik kam me voorstellen dat je een beetje angstig bent maar ik zou zeggen. Geniet er van en heeeeeel erg gefeliciteerd.

Gefeliciteerd!!
Ik hoop dat je 9 maanden lang alleen maar kan genieten van de kleine in je buik!!!!!!!!!!!!!!!
Gr. Anne-Marie

Ha Kruimel!

Welkom aan de andere kant... fijn he! Ik ben hier (nog) niet zoveel te vinden, ben net als jij nog erg voorzichtig. Pas als ik de magische 12 weken gepasseerd ben kan ik goed ademhalen, denk ik. Krijg jij ook extra controles in het ziekenhuis? Dat is wel heel fijn hoor.. je mag toch wat vaker 'kijken' en dat is dan wel gerustellend voor even haha. Ik had de eerste echo met 6 weken en 6 dagen en toen was er al een hartslag, echt geweldig! En woensdag mag ik weer.. dan ben ik precies 9 weken. En dan met 12 weken en dan zijn we KLAAR in het ziekenhuis.. gek idee wel!
Meid, geniet er lekker van (doe ik stiekem natuurlijk wel een beetje), ik weet zeker dat het helemaal gaat goedkomen met jou en je kleintje!

liefs, Saartje

Van harte welkom!!!!
En natuurlijk heel erg gefeliciteerd.
de eerste 12 weken vond ik vreselijk spannend. Ik word wel makkelijk zwanger, maar bij mij is het zwanger blijven af en toe moeilijk.
Maar geniet er toch een beetje van, en ik hoop dat over 2 en een halve week jullie een prachtig hartje zien kloppen.
Liefs Inge

wat een spannende 22 dagen voor jullie!! Hopelijk blijft het vruchtje deze keer leven en hebben jullie on okt een lief kleintje!!
We zullen duimen voor jullie,
groetjes, mira sinds 02-01 mama van jaap

Hoi kruimel. Volgens mij ken ik je nog van het zwanger worden forum.
Van harte gefeliciteerd!!!
Ik kan me voorstellen dat jullie nog voorzichtig zijn wat een verhaal zeg!!
Ik hoop dat alles goed  gaat en dat jullie lekker kunnen gaan genieten en in oktober papa en mama worden!!!
Heel veel succes!!
Groetjes Mikkie  mv teun 18-12  

Terug
Bovenaan