heel voorzichtig schuif ik hier ook aan

Hoi kruimel,

Volgens mij ken ik je ook van het zwanger worden forum!!!
Maar helemaal geweldig na zo'n tijd zwanger, Proficiat hoor!!!!
Ja de eerste 3 mnd zijn het spannends, maar probeer vooral positief te blijven, en echt als je die echo ziet en het hartje ziet kloppen das het mooiste wat er is!!! En je zult vaker een echo krijgen met jullie achtergrond zeker!!! Nou heel veel succes en ga duimen dat alles goed mag gaan met jullie!!!

Liefs Sandy 33wk en 2dgn

Heeeeeeeeeeee Kruimel!!!!!!!!!!

Wat LEUK dat je ook hiernaartoe bent verhuisd!!! Weer een vriendinnetje van het als zwanger worden langer duurt forum!!!!!
Enne Saartje....gewoon vaker komen hoor!!! Gezellig toch??

Dikke kus en nogmaals GEFELICITEERD!!

ing

he KRUIMEL,

ben zooooo blij dat je nu op dit forum bent

gun jullie al het geluk voor jullie zwangerschap

dat er in ocktober een mooi mensje geboren mag worden

geniet ervan kruimel

groetjes x moekje

Hoi Kruimel,

Jaja ik ken je ook van het andere forum. Kom maar gezellig hier erbij.

Ik snap je angst wel hoor. Ik krijg de 16e pas de 12weken echo en ben nog steeds bang. Heb op de 7weken echo wel het hartje zien kloppen, maar dat zegt nog allemaal niets natuurlijk.

Meid probeer er toch lekker van te genieten. Het zal deze keer zeker goedkomen.

Liefs
Nicole

Hey Kruimel!!
Welkom op dit forum!!!! Leuk dat er weer iemad van het als zwanger worden langer duurt-forum afkomt!!!!!

Ik reageer niet altijd even vaak hiero, maar kijk regelmatig even rond!

Probeer wat te genieten! Ik ga natuurlijk voor jullie duimen dat het goed gaat!!
XXX Yvet

Hoi Mikki en Duits meisje,

Een beetje late reactie misschien, maar jullie kennen mij van het December forum.
Ik heb namelijk 2,5 jaar geleden heeeeeeeel even op het "zwanger worden" forum geschreven maar dit was onder een andere naam.  Ik heb  vorig jaar April ook op het December forum geschreven maar ik heb toen na 6 wkn een miskraam gekregen ongeveer tegelijkertijd met Duits meisje.
Duits meisje "ken" ik nog wel want zij komt wel eens  "gluren" op het "als het wat langer duurt" forum.

Kruimel

Terug
Bovenaan