Heel warm/zweten

<p>Hi, ik ben nu 38 weken zwanger en heb het constant bloedheet. Zelfs op een dag als vandaag het is 22 graden en ik zweet me helemaal kapot. Ik kan er gewoon niet van slapen ik drijf me bed haast uit. Normaal ben ik iemand die met 25 graden nogsteeds een vestje aan doet, maar nu wil ik gewoon 24/7 onder een koude douche staan. Iemand die dit herkend en weet hoe het komt? </p><p> </p><p>X</p>

Hoihoi
Ik herken het hoor.  Ik ben nu 32 weken zwanger  en elke nacht word ik zeik  nat wakker. Ik hoef maar een trap  omhoog en zweet me al kapot.
Terwijl  ik dit voor  mijn zwangerschap niet had. Mijn beste vriend is op het moment de ventilator. 
Denk dat het gewoon bij  de laatste  trimester hoort dat je minder goed je warmte  kwijt kan 
Succes  met de laatste loodjes

Ik ben pas 24 weken, ik red t ook ni zonder ventilator en twee keer per dag koud bad.
en normaal ben ik echt een koukleum. Moet wel zeggen dat ik in t zuiden woon, daar is t nog net wat warmer ?

Hoi!
Dat is niet gek hoor. Ik liep met mijn eerste in november nog Alleen in mn vest buiten. Je hebt een klein kacheltje van binnen die jou op temperatuur houdt. Ik ben nu 15 weken zwanger en ook ik heb er al last van.
Kleine tip om beter te slapen: neem geen koude douche, maar juist een hete douche. Het klinkt gek, maar als je je kerntemperatuur laat stijgen, kun je de warmte beter aan als je gaat slapen. Bovendien sluiten de poriën zich als je koud doucht of in een koud bad gaat, en dan kun je je warmte niet meer kwijt.
Succes!
Liefs, Maaike

Hier hetzelfde!  Ben morgen 38 weken en wordt morgen ook ingeleid. Ben ook helemaal klaar met de warmte. Snachts slaap ik al buiten op een matrasje en dan ga ik nog kapot van de hitte. Het was hier wederom 33 graden vandaag en het koelt snachts ook maar minimaal af. Heel erg klote maar het lijkt er niet op dat dit op de korte termijn gaat stoppen.. een tweede hittegolf staat voor de deur. 

Ik zit ook in mijn 38e week en heb precies hetzelfde,ik huppel al de hele week rond in mijn ondergoed in huis. Heb dan ook alle gordijnen dicht en mijn waaier op standje tornado. Ook snachts,vooral met die vieze matrasbeschermer..wat ik er ook overheen leg,ik zweet weg op dat ding! Een warme douche werkt beter dan een koude.. probeer je niet te veel in te spannen haha enige tip die ik heb..
Mali Mali Succes morgen !
(ben stiekem wel een beetje jaloers )

Ik ben 31 weken en heb er ook enorm last van. Weet niet meer waar ik t zoeken moet soms... 
Vanmorgen 10 min wat jn huis gedaan en ben helemaal bezweet, het houdt niet op... douchen heeft geen zin, want het afdrogen kost zoveel inspanning dat ik alweer zweet. 
Ik moet nu na deze week nog 2 weken werken, maar zit er nu ernstig over na te denken om me voor deze week in ieder geval ziek te melden. Ik slaap niet, kan niets doen zonder te zweten, aardoor je uiteindelijk van die koud zweet aanvallen krijgt, ben misselijk van de warmte, heb hoofdpijn... 

Het enige wat je kan doen is rustig houden en koelen koelen koelen... sterkte !

Terug
Bovenaan