Heel warm/zweten

Mali Mali ,dat begrijp ik.. is ook spannend en vooral als je je er op voor kunt bereiden..
Succes.. je kunt het ghihi.. nog even  en je hebt je kleintje in je armen !

ik moet zeggen dat ik het heel prettig vind om deze reacties te lezen. Wel vervelend voor jullie allemaal uiteraard, maar een fijn idee om niet de enige te zijn. Ik heb niet zo zeer last van zweten, maar ik slaap zo extreem slecht dat ik helemaal gesloopt ben. Ik kan me nergens meer op concentreren terwijl ik nog ruim 5 weken moet werken (nu bijna 31 weken zwanger). Ik ben wel in gesprek met mijn werkgever en werk vanaf deze week 2 uur per dag minder, iets wat ik echt niet gedacht had nodig te hebben.
Heeft iemand goede tips om de goede moed er een beetje in te houden? :) 

Renee T , probeer zoveel mogelijk je rust te pakken wanneer je kan. Ga ook echt pas slapen als dat je moe bent. slaap overdag als je tijd hebt als het kan en nodig is. Misschien een lekker bad ( als je dat hebt ) voor het slapen gaan om te ontspannen?
Ik moet nog 1.5 week en ik kan je beloven dat de nachten er niet beter op worden maar als je eenmaal je verlof hebt kun je je rust pakken wanneer nodig. Goed naar je lichaam luisteren !

Terug
Bovenaan