heel zielige jongetje hier

Fijn dat hij zo snel geholpen kan worden! Dan is hij eerder van de pijn af en hoeven jullie er niet zo lang tegen op te zien.
Bedenk dat hij het een dag later alweer is vergeten en dan (waarschijnlijk) geen pijn meer heeft!
En tot die tijd: lekker knuffelen!
Succes!

Ellen mv Julian

gossie wat sneu voor hem... hoop echt dat het maandag doorgaat en dat het helpt!!

liefs Jenneke mv Ivar

hey meiden thanx....

zit hier nu helemaal emo achter de pc (nou ja heb de laptop bij me in bed haha) en de tranen lopen over mijn wangen.....we hopen nu echt dat we betere tijden tegemoet gaan....pfff we hebben hier heel hard rust en slaap nodig.....kan het nu merken dat de spanningen toch wel errug hoog oplopen soms.....

liefs denise

Nou nou wat een toestand zeg!! Maar wel fijn dat hij geholpen kan worden. Ik geloof dat kinderen erg opknappen van buisjes, je krijgt er een happy kind voor terug!!!!!

Dat de spanningen een beetje oplopen is ook niet zo gek hoor, je bent moe en geschrokken nu, nou normale mensen reageren hier gewoon op.....

Veel succes met alles!! Stephanie heeft dit ook gehad Milo misschien heeft ze nog een gouden tip??!!

Liefs Renske

arm mannetje! Hopelijk is hij snel weer beter en kan de operatie gewoon doorgaan! En dan te hopen dat de buisjes snel hun werk doen en je ventje weer goed zal kunnen horen dadelijk!

Groetjes,
mv Tijs

Denise

Heel veel succes vandaag, hopelijk is Yoell voldoende opgeknapt om de buisjes te kunnen laten plaatsen. En het feit dat hij nu vrijwel niks hoort, is toch blijvend hoop ik?

Hopelijk kun je snel een vrolijk, goedslapend, helemaal opgeknapt  kereltje mee naar huis nemen!

Sterkte in ieder geval
Susan

Terug
Bovenaan