Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
inderdaad...
als Isabella er eenmaal in zit, wil mevrouw er niet meer uit!
ze vind het echt heerlijk, en geniet er ook echt van.
Als ik alleen al zeg, we gaan lekker in bad, rent ze al naar de deur om naar boven te gaan..hahahha.
ze is een echte waterrat, en dat heeft ze niet van een vreemde.
Hier nog 2 waterratjes hoor! Ze weten niet hoe snel ze bij de trap moeten komen om naar boven te gaan voor de badkamer. Onze oudste is op een leeftijd dat ie weet dat badderen niet eeuwig duurt, maar Ilona zet heel de tent op zijn kop als ik aankom met de badcape!
Ilona heeft van sinterklaas een teletubbie badeiland gehad, dat ziet er erg leuk uit, we zullen het vanavond eens testen!
Ook mijn kids gaan graag in bad. Helaas hebben we zelf geen bad, maar sinds een paar maanden hebben we een BiBabad die je in de douche kunt zetten en wij vinden het IDEAAL!!!!!
Maar als we bij mijn ouders zijn, dan gaan ze regelmatig in bad:
@ Kaatje: he, wat leuk dat jullie zo'n bad hebben! Ik zie het vaak in een folder staan en ik vind het altijd zo'n goede uitvinding voor als je geen bad hebt. Wij hebben wel een bad, maar ik zou het altijd aanschaffen als ik geen bad had. Leuk joh, dan kunnen ze lekker samen in bad.
Mijn dochter gaat eigenlijk nog steeds in haar babybadje. We zetten dit dan in het grote bad. Nadat ik deze foto's heb gezien ga ik haar ook eens in het grote bad laten badderen! Misschien vindt ze het nog leuker dan haar kleine badje.