heerlijk badderen!

Hoi hoi,

Wat een leuke foto's zeg!!

Hier nog een waterrat! Wij hebben ook geen bad, maar zetten eigenlijk zijn babybadje in de douche en vullen die en wij staan te douchen terwijl Rik heerlijk in bad zit te spelen!
Wij moeten het woord al spellen tegen elkaar (B.A.D.), want als ik het hardop zeg en ik bedoel dat pas voor over een uur ofzo, nou da hebben we een huilend kind hoor, zo graag wil ie in bad dan hahahaha

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Nu kan ik niet meer achter blijven. Hier Marissa in het grote bad. Let vooral op de zielige pleisters op haar mooie armpjes van de BMR prik.

Mooi om te zien hoor dat alle kids genieten van hun bad.
Ook wij hebben hier een waterratje dat iedere avond met ons samen in het grote bad gaat. Ze vind het geweldig en wil er inderdaad niet meer uit.
Het teletubbie badeiland is hier favoriet! Bij ons iets minder omdat het best veel plek inneemt als je het helemaal in bad legt, dus meestal blijft het eiland op de rand staan en gaan de poppetjes, de hoed en de band mee in bad...dat is al vol genoeg!

Ik kon op het moment even geen recente foto online krijgen, maar heb wel een foto van 9-8-2007...Sarah is van 16-07-2007 dus ze was al heel snel helemaal fan van het grote bad.

Groetjes,
Tamar

Leuke foto's meiden,

ik las dat sommige nog gewoon in een babybadje zitten.. Maar passen ze daar nog wel in dan???????
Jennifer past daar echt al maanden niet meer in... Zij beweegt ook veel in bad..dan weer zitten, op de knietjes, dan een rondje schuiven..etc.. en met al die speeltje gaat dat ook weer niet lukken..hihi...

Trouwens dat bibabad is een goeie oplossing zeg!!!

gr.Ilone

ohhhh wat lijkt me dat ook fijn een groot bad.maarre die hebben we dus niet.gaan straks wel een weekend naar landal en daar hebben we wel een bad in ons huisje.

leuke foto,s van de kids.
anouk zit nog wel in haar babybadje en vind dit ook erg leuk.

gr petra

Terug
Bovenaan