Heerlijk Herst!!

wat een leuke foto het geluk straalt er vanaf

Liefs sandra

wat bedoel je niet "award winning" Ik vind het net zo'n uber gezellige Unox reclame! straks gaan jullie allemaal lekker aan de stevige soep, en terwijl jij kundig de soep klaarmaakt, pakt manlief vast de kommen uit het keukenkastje. Want uiteraard is de lieverd super behulpzaam (compleet met een erg "outdoorsy" 5 o'clock shadow op z'n kaken) Dan vind erg een levendig gesprek plaats aan tafel, met een paar slowmotion witte tanden schaters hier en daar. En als de kinderen moe maar voldaan met rode koontjes op bed liggen dan doen jij en en je man nog ff knus een glaasje port bij de open haard.
hahaha oke oke I'll shut up. Maar vind het helemaal een geweldige foto.

Ajuus, ilja

Wat een heerlijke foto, het geluk straalt er vanaf! Da's er een eentje om in te lijsten!

Groetjes,
Myrna mv Isis

Lieve meiden

Wat een leuke reacties allemaal, echt lief! Ik keek zelf naar de foto als '' een beetje bewogen, fel licht en Gijs met z'n ogen dicht'', maar het gevoel dat ie oproept compenseert dat in every way, dat vind ik zelf ook.

En Ilja: Tréffend omschreven, zo zien onze dagen er altijd uit  (schreef zij, met op de achtergrond een stuiterende minikleuter die z'n lego blokken door de kamer schuift en een dreumes die zo boos is omdat ze niet in de gordijnen mag klimmen....... En dan is het pas kwart over 8 in de ochtend haha).

Ik ga me kwijten aan mijn moedertaken!!

Liefs
Susan

Hee Susan, ideale Unoxgezin???? Wat wil je nog meer hahaha. Maar door je reactie van een uurtje geleden snap ik dat het bij jou ook lekker roerig is. Hier ook dus ik ga mij ook aan de taak wijden.

Maar het is evengoed een mooie foto van jullie drietjes. Jammer dat het nu zo koud is zonder zon...... wie weet wat de dag nog brengt.

Groetjes Renske

JALOERS! Ik had zo graag naa rhet bos gegaan dit weekend maar er moet/moest nog een hele stapel hout klaar gemaakt worden voor de winter... en nu zit het weer niet mee en de baas niet (wil zo graaag een weekje vrij).

Maar goed, genoeg geklaag, met trots een happy family!

Geniet van ze, je straald zo mooi, heerlijk!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan