Heerlijk Samen Gedouched

A

Anoniem

Guest
eerst durfde ik het niet.
maar hij vond het zo heerlijk, iedereen aan te raden.
(of ben ik de enige die het nog niet gedaan had)

xxx martine

Lekker is dat he? Wij hebben sinds de kraamhulp weg is, Lotus nooit meer in bad gedaan maar douchen alleen maar. Deden we met onze oudste ook altijd. Ik vind het veel makkelijker dan het badje en de kleintjes vinden het ook heerlijk, lekker tegen mama aan. 't Is wat lastiger als je in je eentje bent (wij proberen het meestal te doen als we allebei thuis zijn zodat de een haar kan aanpakken). Maar ik leg ook wel eens een dikke handdoek in het wippertje waar ze lekker in kan liggen terwijl ik mezelf even snel was en afdroog.

Groetjes,
Gyöngy

Wij nemen Maaike inderdaad ook bijna altijd mee onder de douche. Ze vindt het heerlijk en het is iets minder "gedoe" dan het badje. Als ik alleen ben, zet ik ook altijd het wippertje in de douche met een dikke badhanddoek erin zodat ze lekker warm ligt als ik me snel was en afdroog. Daarna is zij weer aan de beurt (voor afdrogen en aankleden)! Maar net zoals Gyongy proberen wij het ook altijd te doen als we met z'n tweeen zijn. Maarja, soms heeft Maaike van die enorme poepluiers (lees, luier houdt het niet) dat ze echt wel meteen onder de douche moet!

Groet, Juul

Hallo Martine

Als eerste wat een mooie pure foto van jullie samen.
Als tweede ik heb dat nooit gedaan omdat ik het zo
eng vind. Lichte vorm van watervrees. Ik mag
namelijk geen water in mijn oren en zit dus altijd moeilijk
te doen onder de douche.

Maakt verder ook niet uit, gelukkig kunnen jullie ervan
genieten.

Liefs Cindy

wat staat Sem mooi op de foto zeg! je ziet hem genieten!
ben zelf de 5e dag met Renske onder de douche gegaan. de kraamhulp hielp me erbij. en ze vind het heerlijk.
vanochtend is ze voor het eerst met papa samen gegaan en beiden vonden het super.

vind het zelf net even wat meer hebben dan in een badje, je hebt toch meer contact, althans zo voelt het. en je ziet d ekleintjes genieten.

heerlijk he, zo'n klein bloot lijfje onder het warme water :)
maar alleen zou ik het ook niet aandurven inderdaad.

liefs, lotte

hi.

me zusje was erbij, maar dat wippertje en handdoek idee is ook een idee.
hij vond het zo lekker, we hebben er wel een kwartier gestaan.
mijn zusje ging hem afdrogen en ik mezelf en we waren tegelijk klaar, ik heb hem zijn fles gegeven, en dat resulteerde in een goede nachtrust voor ons beide, dus ik ga hem vanaf nu s'avonds douchen of badderen, heb ik er ook wat aan.
haha

xxx martine en sem

Terug
Bovenaan