Heerlijk Samen Gedouched

Tjee zeg, dat durf ik echt niet!!
Ben veel te bang dat ze wegglijdt (of ik)
En ik ben te bang dat ze te koud worden. Ben zelf een koukleum en heb het in de badkamer al snel fris, laat staan dat zij het koud krijgen.
Weet niet of ik het aan zou durven. Ieder geval niet alleen, omdat ik in het bad moet klimmen.....

Jeetje wat een mooie foto he!! :)

Ik wil ook met mijn kleintje douchen of in bad maar helaas is het bij ons allemaal nog niet gerepareerd! :(
Van de week regelen dat het gemaakt word, we gaan niet meer wachten op de verzekering want dat duurt zo lang!

Spoed aanvraag na een bevalling vinden ze niet noodzakelijk! Dus ik mag nog steeds de straat over om te douchen..
Gelukkig kan ik me wassen!

Xx Lies

EYEY.

wat een schande dat je nog steeds niet kan douchen.
maar zodra het kan moet je het echt doen.
ze warmen lekker op hoor van douchen dus snel koud hebben ze het niet.

en teygetje als je samen met je man gaat pakt hij of jij ze aan na het douchen.
worden ze nite koud en doe je het niet alleen.

xxxx

Na jullie verhalen te hebben gelezen heb ik mijn mannetje met onze schat de douche in gestuurd. Ze vond het heerlijk ik ben manlief en dochter meer als een half uur kwijt geweest, wat vonden ze het beide heerlijk. kijk zelf maar......

deze is ook geweldig hij sliep bijna.

cool he dat douchen haha.

xx martine en sem

super foto zeg!

Renske valt niet echt in slaap onder de douche, ze gaat na een kwartiertje op zoek naar ETEN!!!! (dat belooft wat voor de toekomst ;-))

Haha Jayden vind douche ook geweldig maar als het wat langer duurt gaat hij ook op zoek naar eten het is dat ik met een tepelhoedje moet voeden anders zou ik dat zo onder de douche kunnen doen.

Groetjes Lil

Leuke foto's!!!

Ik wil het ook al zo lang proberen, maar elke keer als mijn man een keer vrij is hebben we gelijk al zoveel andere dingen te doen... De tip van het wipstoeltje vind ik geweldig, nu ga ik het morgenochtend ook gelijk proberen! Dan kan ik me toch even afdrogen voor ik met haar verder ga... Ik ben erg benieuwd!!

Terug
Bovenaan