heerlijke broek

nou dames,

vandaag is het mijn dag hoor...pas 7 weken zwanger maar ik kreeg vanochtend mijn winter pantalon niet meer dicht maar dan ook echt niet meer dicht. en mijn spijkerbroek begeeft het ook zo ongeveer wel als ik ga zitten....
Dus de zolder op alle dozen door en nu prins heerlijk op de bank met mijn zwangerschapsspijkerbroek aan...oooooohhhhhhh dit is zo lekker dit knelt niet!

Ohhhh mijn favoriete spijkerbroek begaf het gister ook... Ik heb m'n zwangerschapskleding van de vorige niet meer maar die huisbroekjes zitten ook heerlijk hihi

Ik heb al een tijdje m'n zwangerschapsbroeken aan...zondag 10 weken zwanger, maar m'n buikje begon al heel snel te groeien.

Bij m'n eerste zwangerschap was er pas met 16-18 weken wat zichtbaar. Maar toen had ik ook nog een super strak buikje, hihi!

Liefs grote broer

Nou, ik ben heel ongerust over mijn strakke buikje. Na de eerste valt het wel mee (als je niet aan je huid gaat trekken lol) maar na de tweede???!!
Hellup! Wil wel al aan de voedingbeha's eigenlijk, lekker verlost van die beugels....

Liefs van,

Hio Kimpuls,

Ik heb toevallig ook mijn voedingsbh's tevoorschijn getrokken en denk er sterk over om er morgen heerlijk 1 aan te trekken....hebben zij ook een beetje ademruimte.
Mijn pantalons waren al een jaar aan de ruime kant maar zelfs de grootste is nu niet meer dicht te krijgen...en ik moet nog 1.5 week werken voordat ik 3 weken vakantie heb...gelukkig kan ik daarna gewoon met een dikke buik op mijn werk verschijnen. Wat een blikken gaat dat geven zeg op mijn werk hahahaha een buik waarschijnlijk alsof ik al op de helft ben ipv 12 weken onderweg.

Grotebroer,
Ja met de eerst had ik pas op de helft mijn zw.kleding nodig bij de 2e met 8 weken en nu dus alweer een weekje eerder :) Komt vast nooit meer goed dat strakke buikje

liefs

Dat strakke buikje hoeft gelukkig ook niet meer, daar denk ik niet aan behalve tijdens vakanties, hihi! Maar als ik ons stoere ventje zie dan is dat gevoel alweer weg!

Terug
Bovenaan