heerlijke broek

ik ben lekker naief ik ga er voor om mijn stakke buikje na mijn zwangerschap weer terug te krijgen ;)

ik smeer als een gek met bio oil. schijnt te werken!

ik heb vorige week al nieuwe bh's gekocht
ik had cup b 75
en nu c 80 !!
gaat echt al snel!

ik heb hele goeie hulp gekregen in de winkel en heb iets wat en lekker zit en een beetje meegroeit!
minder sexy, maar zit wel lekker.

kus

Ik denk dat ik er deze keer ook aan moet geloven! Bij mijn eerste zwangerschap was ik maar net 9 kilo aangekomen en kon ik mijn gehele zwangerschap mijn eigen spijkerbroeken dragen. Wat een geluk met die lage spijkerbroeken van tegenwoordig! Een uitkomst!
Maar nu beginnen een aantal broeken toch al wat te krap te zitten!
En dat terwijl ik pas net richting de 10 weken ga. Bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik pas bij maand 5 ongeveer een buikje... lange tijd dachten mensen dat ik gewoon dikker was geworden en een flinke vetrol had...:-(
Zou nu wel blij zijn met een mooie buikje! hihihi

Dat is echt een mooi gewicht, 9 kilo aankomen in je zwangerschap!!! Ik wil dat ook wel!!!
Maar die verd*mde sesamcrackers met smeerkaas......die zijn gewoon onweerstaanbaar!!!

Een mooi buik! ja, ik kan niet wachten!

Ik ben vandaag 8weken en ook hier begint het al te groeien!
Vooral mijn buik, het is de derde en dit gaat wel heel snel, al 2,5 kilo aangekomen!! Maar ik eet ook veel meer dan normaal...!!

Ach het komt vast wel goed, tot nu toe kwam ik steeds slanker uit de zwangerschappen, maar een echt strak buikje gaat nooit meer lukken.
Maar ach, ik vind het niet erg.

Mijn jeans pas ik nog, maar inderdaad lang leve de lage modellen, ik kan nu met een iets langer truitje een beetje smokkelen. Ik ben alleen wel bang dat iedereen het al ziet en ik wil het pas vertellen na de echo..!!

Gewoon volhouden straks dat je met de feestdagen je zelf te buiten bent gegaan!! HIhihih!!

liefs

Terug
Bovenaan