Heet bad

Woops net in een heet bad gegaan. Zal rond de 43 graden zijn geweest. Opeens vroeg ik me af of t wel goed is voor t vruchtje (6+3) dus ben er na 5 minuten uitgegaan. Zou t kwaad kunnen zo kort?

Had enorme krampen in mijn rug en buik. Daar heeft t warme water wel goed tegen geholpen.

Vandaag echo gehad trouwens (weet niet of t relevant is) en het hartje klopte. Was wel korter dan verwacht. Ipv van 8 weken dus 6+3

Geeft niks je moet alleen als je t zelf warm heb er uitgaan want als jou temp heel hoof stujgt is t voor haar ook geen pretje maar als je dit altijd al deed en je bent er aan gewent geen probleem

[quote quote=10577209]Geeft niks je moet alleen als je t zelf warm heb er uitgaan want als jou temp heel hoof stujgt is t voor haar ook geen pretje maar als je dit altijd al deed en je bent er aan gewent geen probleem[/quote]
Slecht advies!
Je hoeft je niet meteen zorgen te maken als je er maar 5 minuten in hebt gezeten. Je temperatuur zal in die korte tijd niet direct omhoog gaan.
Maar langere tijd is een heet bad (39+ graden) wordt door artsen afgeraden. En niet voor niets! 
(Wat ik me afvraag: wie wil er met dit weer in hemelsnaam in een bad van 43 graden?? ;-) )

Haha had t erbij gezet; vanwege de krampen (leken echt op menstruatie krampen). Een lekker heet bad doet dan echt wonderen bij mij.
Binnen is bij ons lekker koel trouwens.
dank beiden voor de input 

Die 5 minuten kan geen kwaad. Misschien volgende keer als je zulke krampen hebt een warme kruik gebruiken, dan hoef je je geen zorgen meer te maken ?

Hoezo slecht advies vraag maar aan je vk die zegt het zelfde kan helemaal niet zo snel kwaad en ik wou dat ik een bad had dan had ik er elke dag in gezegen met me bekken kwaaltjes 

Terug
Bovenaan