Heet weer

Maar je mag toch ook wel iets doen waar je zelf plezier uit haalt? 
Lekker naar het terras gaan maar met deze hitte wel iets opzoeken met veel schaduw en evt water. Een strandtentje aan een waterplas is inderdaad ideaal, of mocht je toch perse de stad in willen, er zijn vaak van die fonteinplekken waar kinderen lekker doorheen kunnen lopen en een terrasje in de buurt is. Goed insmeren, pet op en lekker gaan! 
 
Ieder z'n ding toch? Ik doe liever geen dingen met mijn kind waar ik zelf heel veel plezier van heb maar zij niet. Maar dat moet ieder voor zich weten :) als ik haar met deze temperatuur meeneem naar een terras in de stad gaat zij dat dus echt niet leuk vinden (tenzij er ruimte / water is om te spelen). Dus voor ons werkt het t lekkerst als we kijken op welk moment van de dag en welk terras we dan kiezen :) 
 
Ik zou gewoon lekker vroeg gaan, niet op het heetst van de dag. Goed insmeren, genoeg drinken mee en in de schaduw. Wordt het erg warm lekker weer gaan. Nu nog beetje rekeninghouden/aanpassen aan de kleine. Des te ouder des te makkelijker. Genietze!
 
Terug
Bovenaan