Heftig...

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Hier weer effe een update. Mijn moeder is gisteren in het Radboud geweest en heeft daar te horen gekregen dat het toch allemaal wat ernstiger is dan we dachten. De kanker die ze heeft is normaal niet bij mensen van die leeftijd en ze denken dan ook dat het een erfelijke aandoening. We zijn er namelijk achter gekomen dat oma ( haar moeder) ook een stoma had en die is op haar 50e overleden en toen was mijn moeder 6. Waarschijnlijk had zij ook darmkanker. Maar nu moet ze volgende week al aan de bestralingen en de chemokuur gaan beginnen. Ik trek het gewoon niet meer.
Ik zit hier met twee kinderen die vakantie hebben en mij zien instorten en daardoor kats vervelend zijn. Ik ben nog steeds niet ongi. Wordt gewoon gek van alles door elkaar.

Sorry voor dit gezeik van me, maar moest het even kwijt.

Dikke knufff Tamara

Meid, daar is dit forum toch voor!
Wat vervelend nieuws zeg!
Jeetje heb er geen woorden voor.
Maar nu zijn ze er bij je moeder eerder achter als bij je oma, dus wellicht kan ze genezen!?

xxx

Meis, wat erg allemaal! Ik voelde juist wat opluchting na je vorige berichtje, laat staat hoe jij je nu voelt!

Heb je geen vriendin of buurvrouw oid waar je kids een 'dagje mee uit kunnen'? Dan heb jij even een dagje voor jezelf, even zonder je kinderen.

Sterkte meid!

X

goed advies van daisy!! misschien idd dat e lieve kids even dagje weg kunnen?
veel sterkte meis
xxx

Hay meid,

Heel veel sterkte...............! Je mag alles met ons delen!

xxxxxxxxxxx

jeetje zeg zeker heftig nieuws
wordt er een beetje stil van
ik zou ook kijken of de kids niet even uitlogeren of in ieder geval uit spelen kunnen heb je even wat tijd voor jezelf
ik weet helaas uit ervaring dat de periode van chemo en bestraling een heftige periode is.
heeeel veeeel sterkte
en tuurlijk mag je hier altijd even je verhaal kwijt

Meid, wat een lastig pakket zit je...
Praat en schrijf zoveel je nodig hebt... Er komt heel wat op je af zo.

Heel veel dikke knuffels..

hej meis,
ik leef met je mee, op dit forum zijn we er voor je!wil je heel veel sterkte wensen!

Terug
Bovenaan