Heftig...

Hoi

Vind dit echt geen gezeik hoor, het is gewoon zwaar klote eerst zag het er nog even positief uit en dan deze klap weer!!
Succes de komende tijd

Liefs Kim

Nou meid, even een dikke knuffel voor jou. De situatie waar je momenteel in zit, is gewoon heel moeilijk. Dus, praat van je af en misschien kun je inderdaad de kindjes een dagje uitbesteden. Zo kun je misschien even tot rust komen. Jouw kindjes voelen jouw spanning aan en reageren daar op. Verder veel succes en sterkte met alles wat er volgende week gaat gebeuren! Ik weet uit eigen ervaring hoe heftig het is en wat voor impact iets heeft op jezelf, je gezin en je overige familie. Jammer genoeg kan niemand de onzekerheid wegnemen, maar hopelijk kunnen we jou wel steunen. Dus lekker spuien hier, wie weet helpt het je!

Heey meid,

Dat is idd heftig allemaal!!! Ik heb darmkanker meegemaakt van dichtbij en het is een zeer heftige periode die jullie tegemoet gaan! Ik wil jou en je familie dan ook heel veel sterkte toewensen!!! En zeg vooral wat je dwarszit en hou je niet groot!!! Hier kan je alles eruit gooien en het delen. We kunnen het idd niet wegnemen, maar we steunen je!!! Beginnen maandag de scholen weer? Hier namelijk wel. Misschien heb je overdag dan iets meer tijd voor jezelf.

Een hele dikke knuffel meis en ik denk aan je!!!
Liefs ciomama

Och jeetje toch wast heftig! Dasd echt heel erg meid... Veel sterkte, wie weet ben je nu wel zwager, ook wel weer mooi natuurlijk.
Meid denk aan jezelf en mss kun je je kids even een dagje bij iemand onderbrengen? Kun jij ff bijtanken! Sterkte!!!!

wow heftig zeg! ik wens je veel sterkte en wees sterk naar je kinderen en huil lekker uit wanneer je wil, het is niet erg om je verdriet te tonen!

liefs

Heel heel veel sterkte toegewenst.... Als je iets kwijt wil kan dat hier alijd!!!liefs

Terug
Bovenaan