hehe we hebben haar bril.

HEY DO

Wat goed dat het zo goed gaat met je kleine prinses. Sorry dat ik nou pas reageer ben erg druk en ziek tegelijk dus. Maar ja dat gaat wel weer over ik moet met Milton woensdag de mexicaanse griepprik gaan halen.

Shanice roept nou als ik vraag aan haar hoe heet jij zeg ze ikkk hihih of nice schattig he.
Vorige week was er iets weet niet meer wat maar toen riep ze opeens sorry mamma hihih
Ik wist niet wat ik hoorde .Woensdag had ze mayonaise in de gezicht gesmeerd in haar haar hihi leek net een indiaantje

Milton is helemaal in de ban van Sinterklaas en volgt het jeugdjournaal .Voor de rest gaat het wel goed met hem . Streken blijven ze houden maar hij luistert soms heel goed .

Leuk zoals je het verteld dat nathalia nou zo verbaasd om haar heen kijkt Ze denkt vast en zeker WAUW wat heb ik een knappe moeder.

Dikke knuffel en groetjes lisette

hey lis

hahaha ja, een knappe moeder, of t viel juist heel erg tegen hahahaha

ja leuk he, dat sinterklaas gedoe :D
zeker voor milton. die begrijpt t natuurlijk allemaal heel goed.
vergeet morgen niet naar de intocht te kijken.
(en een tip, neem het op, zodat hij t vaker deze periode kan kijken :D)

als ik zeg waar ik nathalia nou? of ik zeg: thalia, niet doen. dan zegt zei ook: taalia en dan wijst ze met haar vinger op haar buik. hahahaha
schattig he :D

ook nathalia kan heel goed sorry mama zeggen hahahaha vooral als ze in de hoek zit.
dan roept ze de hele tijd sojjy sojjy mama achhh hahahaha

lekker he, die kids :D

schiet niet op, dat je ziek bent. wat heb je?
nou meid, beterschap!
en veel kijk plezier morgen, met de intocht.
film milton terwijl hij in diepe trance zit te kijken naar sinterklaas. super leuk voor later :D

nou, de kids een dikke knuffel he en doe rustig aan!

liefs, do

Hoi Do,

Eindelijk, haar brilletje en wat goed zeg dat ze haar bril ophoud, ik moest erg lachen van haar reactie, ja ze ziet nu eenmaal beter.

Ik ben benieuwd naar de foto's,

Ps: Ik had Djamila voor de lol haar nichtje bril laten passen, haar bril is wel wat groter en het is rood, ik zal de foto op hyves plaatsen, foto is wel beetje vaag want ik heb het met mijn mobiel gemaakt, mijn camera is stuk en die van mijn man is gestolen, echt balen!

Groetjes,
Vanesca

Hoi,

Fijn dat haar brilletje er eindelijk is. Hoe gaat het nu? Jammer dat er hier geen foto's geplaatst kunnen worden, want ik ben wel heel benieuwd. Of ik zou ook op Hyves moeten komen...

Groetjes,
Dory

heyhey

ja, ik ga gelijk die foto's op hyves zetten nu :D
ze houd hem heel goed op hoor. af en toe doet ze hem wel af, maar dan komt ze naar me toe en zegt; mama bil op. en dan moet ik der bril weer op haar oogjes zetten.
wel vindt ze het heel raar dat hij af mag als ze gaat slapen, of als ze in bad of douche gaat.
maar verder verdient ze een dikke pluim hoor!

liefs, do

Terug
Bovenaan