A Anoniem Guest feb 17, 2012 #10 @ Wenser, het zal toch niet gebeuren dat er na deze intensieve ronde niet iets heel moois uit komt?? Andere meiden, bedankt!
@ Wenser, het zal toch niet gebeuren dat er na deze intensieve ronde niet iets heel moois uit komt?? Andere meiden, bedankt!
A Anoniem Guest feb 17, 2012 #12 Nee Daisy, dat zal toch niet?!? T is je nu helemaal gegund. Ik duim voor je. Wenser
A Anoniem Guest feb 17, 2012 #13 Super !!! Ben echt blij voor je ! Nu al een wonder ..... IK hoop echt heel erg dat deze iui gaat lukken !!! Ik ga voor je duimen ! Liefs
Super !!! Ben echt blij voor je ! Nu al een wonder ..... IK hoop echt heel erg dat deze iui gaat lukken !!! Ik ga voor je duimen ! Liefs
A Anoniem Guest feb 17, 2012 #14 Geweldig! Veel succes morgen! Dat dit maar jullie geluksronde mag zijn!
A Anoniem Guest feb 17, 2012 #16 hey daisy dat is me toch goed nieuws zeg!!!!! Nou flink duimen draaien! Wanneer mag je dan testen? Toch iets later dan twee weken toch? Super meid!!
hey daisy dat is me toch goed nieuws zeg!!!!! Nou flink duimen draaien! Wanneer mag je dan testen? Toch iets later dan twee weken toch? Super meid!!